Artykuł sponsorowany

Jak tanio ubezpieczyć firmę?

Jak tanio ubezpieczyć firmę?

Prowadzenie własnej działalności wymaga odpowiednio dobranej polisy ubezpieczeniowej. Bez takiego zabezpieczenia naraża się przedsiębiorstwo na duże straty finansowe, co w niektórych przypadkach może skutkować nawet zamknięciem firmy. Choć możliwości w ofertach ubezpieczeniowych jest bardzo dużo, nad optymalnym rozwiązaniem trzeba się poważnie zastanowić. Podstawą jest dopasowanie ubezpieczenia do potrzeb przedsiębiorstwa.

Ubezpieczenie działalności gospodarczej

Ubezpieczenia dla firm zależne są od charakteru przedsiębiorstwa. Jednak warto się na nie zdecydować niezależnie od wielkości zakładu. OC działalności gospodarczej przydaje się w sytuacjach, gdy zleceniodawca będzie żądał rekompensaty na przykład za nieumyślną szkodę wyrządzoną podczas wykonywania usługi. W niektórych przypadkach odszkodowanie może być ostatnią deską ratunku. Jak tłumaczy ekspert z agencji ubezpieczeniowej Big Baltona:
Podstawowy zakres ubezpieczenia można rozszerzyć w zależności od potrzeb. W zakładach, których pracownicy w większym stopniu narażeni się na wypadek, OC pracodawcy może okazać się niezbędne.

Polisa dopasowana do profilu firmy

Magazyny, maszyny, hale produkcyjne, produkty i towary powinny być ubezpieczone ze względu na możliwość kradzieży, zniszczeń czy wypadków losowych. Agencje ubezpieczeniowe oferują polisy przygotowane dla określonych grup przedsiębiorców. Stanowią one odpowiednio rozszerzoną ochronę dopasowaną do działalności danej firmy. Umożliwia to zabezpieczenie się przed zdarzeniami, które najczęściej występują w danej branży. Zupełnie inne potrzeby będzie miał sklep osiedlowy niż zakład produkcyjny ze specjalistycznymi maszynami i dużo większym ryzykiem zagrożeń.

Ubezpieczenie transportu

Ubezpieczenia pojazdów firmowych są podstawowym zabezpieczeniem transportowym. Możliwe jest dostosowanie ich zarówno do potrzeb małych, jak i dużych firm, czy też wybranych specjalności transportu. Ubezpieczenie OC dla małych i średnich przedsiębiorstw może być mniejsze dzięki zniżkom pracowników. W zależności od potrzeb rozbudowuje się je o autocasco, NWW kierowcy i pasażerów, assistance czy ubezpieczenie od szyb samochodowych, jednak nie są one obowiązkowe.  W przypadku kilku ubezpieczeń bardziej opłacalne mogą okazać się opcje pakietowe. Jeśli jednak firma posiada więcej niż 10 pojazdów, korzystniejsze są ubezpieczenia flotowe, ponieważ minimalizują zwyżki przy dużej szkodliwości spowodowanej przez pojazdy firmowe.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.