Artykuł sponsorowany

Kartonowe opakowania z nadrukiem doskonałym sposobem na promocję firmy

Kartonowe opakowania z nadrukiem doskonałym sposobem na promocję firmy

Specjaliści od reklamy dwoją się i troją, żeby nakłonić nas do kupna. Jesteśmy bombardowani komunikatami marketingowymi i przeładowani treściami o dużej mocy perswazji. Wciąż jednak są skuteczne, proste i nienarzucające się sposoby reklamowania swojego produktu. Jednym z nich jest kartonowe opakowanie z nadrukiem. Jakie są zalety takiego rozwiązania?

Precyzyjna reklama dalekiego zasięgu

Przekaz reklamowy powinien być jak pocisk – docierać daleko i trafiać prosto do celu. Im bardziej precyzyjna, a jednocześnie szeroko oddziałująca reklama, tym niższy koszt pozyskania klienta i mniej wysiłków wkładanych w osiągnięcie zamierzeń. Jak w tym kontekście wypadają nadruki na kartonach?
Największą zaletą nadruku reklamowego jest to, że trafia on dokładnie tam, gdzie powinien. Ani jeden grosz nie jest przeznaczony na nietrafioną promocję. Jednocześnie taka forma reklamy jest niedroga – mówi specjalista z firmy Wok Kartony.
Dobre wykorzystanie budżetu reklamowego to nie jedyna zaleta nadruków na kartonach. Mocną stroną tej formy promocji jest to, że stosuje się ją niejako przy okazji, a więc nie jest natrętna dla odbiorcy, a reklama dobrze przyjęta to reklama skuteczna. Naturalnie, taka droga przekazu nie będzie idealna dla każdego rodzaju działalności. Jakie firmy najwięcej skorzystają dzięki nadrukom na kartonach i jak ona działa?

Jak działają nadruki na kartonach?

Nadruki reklamowe na opakowaniach kartonowych to forma promocji, na którą często decydują się przedsiębiorstwa prowadzące detaliczną sprzedaż wysyłkową. Ślą one codziennie dziesiątki lub setki kartonów, a na każdym z nich znajduje się np. logotyp firmy. Przekaz marketingowy trafia więc wprost do rąk klienta. Co szczególnie ważne, na ogół czeka on na paczkę i odebranie jej sprawia mu wiele radości. Te pozytywne emocje stanowią tło dla odbioru przekazu reklamowego, dzięki czemu jest on lepiej przyjmowany – dobre wrażenie wywołane przyjściem oczekiwanego zamówienia obejmują także firmę, której logo lub hasło pojawia się na paczce. Nadruki na kartonach są niezastąpione przy budowaniu pozytywnej relacji na linii marka – klient. Warto zauważyć, że ta forma reklamy trafia wyłącznie do osób, które już skorzystały z oferty firmy. Czy zatem taka promocja jest potrzebna? Przecież klient dokonał już zakupu! Rzeczywiście, nadruk nie sprawi, że pozyskamy nowych kupujących, ale może zrobić coś innego – skłonić ich do ponownego wyboru danego sklepu czy producenta. Nadruki na kartonach wzmacniają świadomość marki u klientów i mają zadbać o to, aby pierwsze zakupy nie były ostatnimi.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.