Artykuł sponsorowany

Zabiegi kosmetyczne jako pomysł na prezent

Zabiegi kosmetyczne jako pomysł na prezent

Pomysł ufundowania bliskiej osobie profesjonalnego zabiegu kosmetycznego wydaje ci się kuszący? Niewątpliwie, taki podarunek może być wspaniałą niespodzianką, zostanie doceniony i zapamiętany. Oczywiście pod warunkiem, że wybierzesz właściwy zabieg, a więc atrakcyjny dla osoby obdarowywanej. Podpowiadamy, jakie masz możliwości, i jak uniknąć niezręcznego faux pas.

Zabieg upiększający – (nie)bezpieczny prezent

Czy prezent w postaci zabiegu kosmetycznego zawsze jest bezpieczny? Niestety, nie zawsze. Zupełnie jak w przypadku innych osobistych upominków, również w tym przypadku nietrudno o popełnienie niefortunnego błędu. Jeśli myślisz o podarunku dla partnerki, zdecydowanie odradzamy zakup vouchera na lifting twarzy bądź liposukcję – taki prezent w najgorszym przypadku może skutkować… zakończeniem znajomości.

Chociaż wiele Polek (a także Polaków) po cichu marzy o profesjonalnym zabiegu kosmetycznym albo plastycznym, wciąż mało kto znajduje w sobie odwagę, żeby się do tego przyznać. Niedoskonałości ciała często objęte są dziwnym tabu, które nie pozwala głośno przyznawać się do korzystania z pomocy medycyny estetycznej i kosmetologii. Dodatkowym problemem są oczywiście koszty. Wizyta w salonie kosmetologicznym lub gabinecie chirurgii plastycznej to wciąż luksus; i właśnie dlatego zabieg może być idealnym prezentem.

Jaki zabieg wybrać na prezent?

Na zakup konkretnego zabiegu w charakterze prezentu możemy pokusić się wyłącznie w sytuacji, gdy mamy 100% pewność, że osoba obdarowywana go oczekuje. Zatem w takim przypadku nie ma mowy o niespodziance. Wyjątkiem mogą być drobne zabiegi, które stwarzają niewielkie prawdopodobieństwo błędnej interpretacji, np. manicure paznokci.

Najprostszym sposobem na uszczęśliwienie kogoś profesjonalnym zabiegiem jest zakup vouchera na określoną kwotę. Posiadacz bonu prezentowego ma całkowitą swobodę wyboru zabiegów z oferty danego studia urody. Dla przykładu, z kartą podarunkową IP CLINIQ Instytut Piękna w Rzeszowie można wybierać z szerokiej gamy zabiegów z zakresu kosmetologii, medycyny estetycznej, a nawet chirurgii plastycznej.

Osoba, która przychodzi do studia urody w celu zrealizowania swojego vouchera, może znaleźć się w rozterce. Jaki zabieg wybrać z tak dużej i różnorodnej oferty? Czy to dobry czas na mezoterapię, czy może na razie skorzystać z relaksującego masażu? A może wykorzystać okazję i użyć karty podarunkowej do wykonania wymarzonego botoxu lub powiększania ust?

W praktyce większość klientek decyduje się na któryś z profesjonalnych zabiegów kosmetologicznych, które służą poprawie wyglądu, ale też głębokiemu odżywieniu skóry twarzy i ciała. Co ważne, pacjenci IP CLINIQ nie muszą samodzielnie określać potrzeb swojego ciała. Zatrudnieni w Instytucie profesjonaliści służą fachową radą, a oceny kondycji skóry dokonują z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu (badanie komputerowe).

Na bardziej radykalne zmiany i zabiegi z zakresu chirurgii estetycznej zwykle decydują się osoby, które od dłuższego czasu nosiły się z zamiarem poprawienia konkretnego obszaru ciała. Pacjenci, którzy wykorzystują swoją kartę podarunkową na usuwanie znamion, korektę odstających uszu lub plastykę brzucha, to osoby które już od dawna pragnęły pozbyć się któregoś z tych drażliwych problemów. Oczywiście, również tacy pacjenci muszą przejść wszystkie etapy przygotowujące do bardziej inwazyjnych zabiegów, w tym szczegółowe konsultacje lekarskie.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.