Artykuł sponsorowany

Jak reklamowane są zegarki męskie i damskie?

Jak reklamowane są zegarki męskie i damskie?

Dziś postanowiliśmy przyjrzeć się zegarmistrzowskim tematom od odrobinę innej strony. Znamy już dobrze historię wielu marek, wiemy, jakie kolekcje i modele produkują i jakimi cechami różnią się ich projekty. Idźmy więc daj i przyjrzyjmy się dziś temu, jak reklamowane są zegarki męskie.

Sprawa wydaje się prosta: zegarek jako urządzenie ma ustaloną formę i niewiele można z nią zrobić. Nawet artystyczne zegarki wciąż muszą przypominać pierwotną formę, bo w końcu ich naczelnym zadaniem jest odmierzanie czasu. Jeśli tej roli nie spełnią, powiemy o nich raczej, że są bransoletkami ze wskazówkami. Jak więc pokazać coś tak prostego, by zapaść w pamięć Klienta? Co zrobić, by maksymalnie wykorzystać ten krótki czas, jaki daje nam reklama telewizyjna, albo ten krótki moment, kiedy potencjalny Nabywca patrzy na nasz plakat czy billboard?

Opowieść o marce – reklama zegarków Citizen

Można zrobić tak jak japońska marka zegarków  Citizen i pokazać w jednym krótkim  filmiku kilkadziesiąt lat rozwoju firmy. W 90 sekund marka pokazała zmiany, jakie nastąpiły w pracy zegarmistrza od roku 1918 aż do dziś. Nie zrobiła tego w „jednym kadrze”, a zmieniając stylistykę w zależności od dekady. Tak więc mamy przejście od starego filmu z jego niedoskonałościami i przyspieszonym ruchem aktorów, przez analogowe lata 50. i kolorowe 70., po współczesne. Po każdej części widzimy napis „The End”, ale dynamiczna historia firmy dowodzi, że to bynajmniej nie koniec.

Zoom na szczegóły – reklamy zegarków Casio

Inna japońska marka,  Casio, skupia się na detalach swoich zegarków nawet wtedy, kiedy reklamują ją ludzie. Weźmy reklamę wodoodpornych zegarków z lat 80.: zbliżające się do siebie ręce – pary, bez wątpienia – kąpiącej się w drewnianej balii. Do tego hasło:  zegarek Casio możesz wziąć, gdzie tylko chcesz. Z tej samej serii pochodzi plakat z ręką golfisty, który bez zastanowienia sięga po piłeczkę golfową, która wpadła do stawu. Nosi oczywiście  zegarek Casio. Tak więc lata temu marka skupiała się na pokazaniu, że jej zegarki naprawdę są wodoodporne. Jak robi to dziś? Współcześnie  Casio przyjęło następującą taktykę: zegarki bronią się same i to one powinny wypełniać całą możliwą przestrzeń na plakacie. Tak jak w reklamach  zegarków G-SHOCK.

Postaw na gwiazdę – reklamy zegarków Seiko

W wielu reklamach  zegarków Seiko pojawia się słynny tenisista Novak Djokovic. Marka nawiązała też współpracę z amerykańską piłkarką Hope Solo. Dzięki temu zegarki kupują nie tylko fani tenisisty, ale i Ci, dla których ważny jest sportowy duch. Właśnie w ten sposób wpływa na potencjalnych klientów reklama, w której bierze udział idol.

Podsumowanie

To tylko trzy przykłady na to, w jaki sposób można zareklamować  zegarki. Chodzi tu nie tylko o to, by przekonać potencjalnego klienta do zakupu, ale i jak najlepiej i jak najwiarygodniej przedstawić mu produkt. Uczmy się więc od najlepszych.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.