Logo na dodatkach krawieckich sposobem na promocję firmy

Jeśli produkujesz odzież, niezależnie od tego, czy robisz to na skalę przemysłową, czy tworzysz niewielkie autorskie kolekcje, z pewnością chcesz, by klienci kojarzyli Twoje wyroby nie tylko z dobrym stylem i wysokiej klasy materiałami, ale również z nazwą firmy. Umieszczenie logo na dodatkach krawieckich jest skutecznym, a jednocześnie dyskretnym sposobem, by Twoja marka stała się rozpoznawalna.

Marka odzieży, która jest rozpoznawalna, to najlepszy sposób na promocję swojej firmy. Klient, który raz kupił Twoje wyroby i docenił ich jakość, w sposób naturalny będzie szukał innych wyrobów z tym samym logo. Warto mu to ułatwić, umieszczając na odzieży swój znak firmowy. Można to zrobić w różny sposób i w różnych miejscach, a jednym z ciekawych i skutecznych pomysłów jest wzbogacenie ubrań o dodatki krawieckie z logo.

Rola logo na dodatkach krawieckich

Umieszczenie logo producenta na odzieży z jednej pomaga klientom w wyborze produktów firmy, której wyroby doceniają, a z drugiej strony może być doskonałym sposobem na reklamę. Informacje o dobrej jakości ubraniach konsumenci często spontanicznie wymieniają między sobą. W przypadku ubrań z widocznym logo wystarczy rzut oka na nazwę marki, aby zainteresowana osoba mogła znaleźć jej producenta i kupić ubranie, które jej się spodobało. Według pracownika firmy LINEA BOTTONEX logo firmy umieszczone na dodatkach krawieckich jest również sposobem dla małych producentów ubrań na wyróżnienie swojej marki i podkreślenie jej indywidualnego stylu. W branży odzieżowej popularną praktyką jest kopiowanie stylów, kolorów czy detali. Jeśli opatrzysz swoje ubrania nazwą marki, nikt nie będzie miał wątpliwości, że to Ty jesteś pomysłodawcą ich unikatowego wyglądu.

Rodzaje dodatków krawieckich

Jest wiele miejsc, na których można zamieścić nazwę marki. Najbardziej popularne dodatki krawieckie z logo to guziki, naszywki, metki czy doszywane do ubrań blaszki. Można również zdecydować się na nity, napy lub kursory do zamków błyskawicznych, na których znajdzie się logo firmy.

Co ważne, na wszystkich wymienionych dodatkach umieszczenie logo nie jest trudne ani kosztowne, a efekt jest bardzo skuteczny. Delikatne blaszki czy napy przyciągają wzrok, jednak nie psują efektu stylistycznego danej części ubrania.

śr. ocena 5 / głosów 5