Artykuł sponsorowany

Wyróżnij się na rynku, zrób opakowania z własnym nadrukiem (taśmy, pudełka, woreczki foliowe z nadrukami klienta)

Wyróżnij się na rynku, zrób opakowania z własnym nadrukiem (taśmy, pudełka, woreczki foliowe z nadrukami klienta)

Opakowanie, w którym przechowywane są nasze produkty ma ogromne znaczenie. Nie chodzi tu tylko o funkcje ochronną – chociaż dobre opakowanie powinno ją pełnić. Jednak nadrzędną rolą współczesnych opakowań, jest rola reklamowa. Jakie opakowania produktów pozwolą nam się wyróżnić? Oczywiście takie, które zostały stworzone specjalnie z myślą o nas i zawierają nasz znak firmowy!

Jak zaprojektować dobre opakowanie?

Tworząc projekt opakowania do swojego produktu musimy mieć na uwadze dwa kryteria – po pierwsze, opakowanie powinno odpowiednio zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem – to jego podstawowa funkcja, o której nie wolno nam zapomnieć. Solidne opakowania znajdziemy w ofercie firmy Zapakujemy.pl. Po drugie – opakowanie ma przyciągać wzrok klientów i pomagać w tworzeniu wizerunku naszej marki. Konkurencja właściwie w każdej branży jest dziś ogromna, dlatego stworzenie swojego unikalnego wizerunku, który będzie łatwo identyfikowany przez klientów, jest tak istotne. Dobrze zaprojektowane pudełko może nam w tym pomóc. Nadruk powinien być przejrzysty. Ważne, by zawierał wszystkie najważniejsze informacje na temat produktu. W widocznym miejscu powinno znaleźć się logo naszej firmy oraz nazwa samego produktu. Opakowanie, nie powinno być zbyt pstrokate i jaskrawe. Lepiej, by zostało utrzymane w stylistyce, w jakiej tworzone są także nasze produkty. Jeśli w naszej firmie nie ma projektanta, najlepiej zlecić wykonanie projektu opakowania profesjonalnemu grafikowi lub poprosić o pomoc w zapakujemy.pl.

Nie tylko pudełka

Warto pamiętać, że nie tylko atrakcyjnie wykonane opakowania mają wpływ na budowanie wizerunku naszej firmy. Jeśli zajmujemy się na przykład sprzedażą wysyłkową, dobrym pomysłem jest zainwestowanie w inne akcesoria z naszym logo – sprawdzą się tutaj różnego rodzaju taśmy i woreczki z naszym logo. Ładnie zapakowana przesyłka z naszym znakiem firmowym sprawi, że klient będzie bardziej zadowolony z całej transakcji i chętniej znów zrobi zakupy w naszym sklepie internetowym. Tego typu akcesoria są znacznie tańsze, niż produkcja własnych, autorskich, firmowych opakowań, a mogą być naprawdę dobrym narzędziem w tworzeniu identyfikacji wizualnej naszej firmy. Warto się na nie zdecydować, stawiając przy tym na wysoką jakość – w końcu nie chcemy, by nasza firma kojarzyła się klientom z czymś niestarannie wykonanym lub tandetnym.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.