Artykuł sponsorowany

Telefon się zepsuł! Co robić?

Telefon się zepsuł! Co robić?

Choć dwie dekady temu mało kto miał telefon komórkowy, dziś nikt nie wyobraża sobie bez niego życia. Dzięki komórkom możemy kontaktować się z bliskimi, pracować zdalnie czy korzystać z bankowości elektronicznej i dokonywać płatności. Dlatego moment, w którym smartfon odmawia posłuszeństwa, jest szczególnie problematyczny. Co wtedy robić, gdzie się udać? Oto poradnik, co robić na wypadek awarii telefonu.

Telefon się zepsuł? Po pierwsze – nie panikuj!

Telefon to właściwie kieszonkowy komputer. Jego budowa jest skomplikowana, więc sporo rzeczy może się zepsuć. Weź smartfon do ręki i przyjrzyj mu się dobrze. Poszukaj uszkodzeń mechanicznych. Określ, co jest nie tak (nie uruchamia się, gubi zasięg, głośnik nie działa, nie reaguje na dotyk, a może jeszcze coś innego?). Zanim poszukasz profesjonalnej pomocy, możesz spróbować coś zrobić we własnym zakresie.
Wiele awarii telefonów to nie uszkodzenia elektroniki, a jedynie drobne przeoczenia użytkownika – przekonuje specjalista ze sklepu i serwisu GSM Magic Phone. – Jeżeli telefon się nie uruchamia, warto sprawdzić poziom baterii. Z czasem jej żywotność maleje i telefon może rozładowywać się szybciej, niż się spodziewamy. Jeżeli są problemy z wyświetlaniem, dźwiękiem, zasięgiem czy dotykiem, można wyłączyć i włączyć urządzenie, żeby sprawdzić, czy usterka jest chwilowa, np. w reakcji na podniesioną wilgotność w otoczeniu albo duży mróz, czy też rzeczywiście coś zepsuło się na dobre. Naturalnie, nawet chwilowy problem warto skonsultować z serwisem.
Jeżeli usterka nie ustępuje, czas poszukać fachowca, który zajmie się problemem. Gdzie się udać?

Wybierz profesjonalny serwis GSM

Ofert napraw smartfonów nie brakuje. Takie usługi proponują zarówno osoby prywatne, jak i firmy. Niestety, nie wszystkie są godne zaufania. Tylko serwis specjalizujący się w urządzeniach GSM jest w stanie zagwarantować Ci, że usterka zostanie usunięta i – co szczególnie ważne – że efekty tej naprawy nie będą chwilowe ani że np. podczas naprawy ekranu nie zostanie uszkodzony procesor. Kolejną zaletą fachowych serwisów GSM jest szybkość działania. W Magic Phone można liczyć na przywrócenie telefonu do stanu używalności w ciągu dwóch godzin. Ponadto obsługa służy doradztwem w zakresie postępowania z urządzeniem. Można też nabyć akcesoria, które uchronią sprzęt przed awariami wywołanymi przez uszkodzenia mechaniczne. Najważniejsze jest jednak to, że profesjonalny serwis GSM tworzą wykwalifikowani pracownicy: doświadczeni serwisanci, przed którymi telefony komórkowe nie mają żadnych tajemnic.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.