Artykuł sponsorowany

Rodzaje odzieży reklamowej

Rodzaje odzieży reklamowej

Reklama dźwignią handlu – to przysłowie znane jest już od czasów starożytnych. Przez lata reklama ewoluowała, przyjmując różne formy i przenosząc się na różnego rodzaju nośniki. Jednym z nich, wyjątkowym na tle reszty, jest… ludzkie ciało. Oczywiście pod warunkiem, że zostanie ubrane w odpowiednią odzież reklamową.

Koszulki

Koszulki, potocznie znane jako t-shirty, to zdecydowanie najpopularniejszy rodzaj ubrań wykorzystywanych w reklamie. Dlaczego?
 - Ponieważ jest to odzież bardzo uniwersalna, noszona zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn, nadająca się do różnych zastosowań, noszona praktycznie przez cały rok – wyjaśnia przedstawiciel firmy Videodruk.
Duża powierzchnia sprawia, że logotypy na koszulkach są bardzo dobrze widoczne i świetnie spełniają swoje zadanie – przekazywania komunikatu o istnieniu firmy do potencjalnych klientów. Bardziej eleganckim wariantem t-shirtu jest koszulka polo.

Chusty wielofunkcyjne

Ze względu na swój kształt często nazywane są również kominami. Zgodnie z nazwą pełnią kilka różnych funkcji – służyć mogą jako szal, czapka, maska na twarz lub opaska na nadgarstek. Stanowią dużo wygodniejsze rozwiązanie, niż zwykła chusta nazywana czasem również bandaną – nie trzeba ich wiązać, a zatem nie ma ryzyka, że w czasie używania rozwiążą się. Ponadto chusty wielofunkcyjne są bardzo tanie, koszt jednej to około 10 złotych.

Softshell

Softshell to specjalny materiał wykorzystywany głównie do szycia odzieży sportowej. Stanowi on alternatywę dla odzieży hardshell, składającej się z trzech warstw, odpowiadających za ochronę ciała przed trzema najistotniejszymi czynnikami zewnętrznymi – temperaturą, wilgocią oraz wiatrem. Materiał softshell składa się z jednej warstwy, która pełni wszystkie te funkcje, dodatkowo jest materiałem oddychającym. Wytwarza się z niego między innymi kurtki sportowe wykorzystywane przez biegaczy bądź turystów górskich. Odzież softshell jest dość droga – jedna kurtka z tego materiału do koszt powyżej 100 złotych – a ponadto nadająca się do użytku jedynie w określonych okolicznościach (np. podczas zawodów sportowych w złych warunkach pogodowych), jednak daje dużą powierzchnię reklamową i świetnie się prezentuje.

Polar

Bluzy z polaru to bardziej znana i dużo tańsza alternatywa dla opisanego wyżej softshellu. Równie świetnie nadają się na powierzchnię do umieszczenia logo, jednak z drugiej strony mają gorsze właściwości użytkowe, m.in. są bardziej podatne na wilgoć, gorzej chronią przed niskimi temperaturami i wiatrem.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.