Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Rodzaje nadruków reklamowych
Nadruki w reklamie cieszą się powodzeniem z powodu niskiej ceny i efektywności działania. Logo firmy można obecnie nadrukować na każdym podłożu, zależy to jedynie od wyboru techniki. Te mogą zaskoczyć. Komputerowo można wykonać… haft. Technicznie będzie to nadruk, jednak efekt jest taki jak tradycyjnie, a nawet lepszy. Nadruki można wykonać na dowolnej odzieży, szkle, ceramice. Wszystko to może znakomicie pełnić rolę reklamy.
Na czym można zastosować nadruk reklamowy?
To bardzo ważne, aby w obecnym czasie pozostać widocznym. – informuje ekspert z firmy Hafty i Druki BDS, po czym dodaje – Potencjalni klienci są wszędzie, przedsiębiorcy pilnują, aby pozostać widocznymi w każdej przestrzeni i przyciągnąć nowych kontrahentów. Druk reklamowy świetnie się do tego nadaje.
Nadruk reklamowy można zastosować na każdej tkaninie. Nadruki na odzieży roboczej, która z reguły wykonana jest z twardszej tkaniny można wykonać metodą haftu komputerowego. Niektórzy wykonawcy oferują wybór nici w aż 400 dostępnych kolorach. Na odzieży możesz nadrukować logo, które będzie widoczne dla osób, które spotka pracownik firmy. Niezależnie czy będzie to w siedzibie firmy, magazynie czy bezpośrednio u klienta. Dostępne metody nadruku pozwalają uzyskać zadowalające efekty, które nie spiorą się po pierwszym użyciu.
Rodzaje nadruków reklamowych
Na twardą ochronną odzież roboczą warto użyć haftu, który da wypukły wielokolorowy obraz logo lub hasła reklamowego na odzieży. Haft komputerowy nada się idealnie do oznaczenia eleganckiej odzieży firmowej, można wyhaftować nazwę firmy oraz imię i nazwisko pracownika, który pracuje w obsłudze klienta. Do nadruków na większych powierzchniach można wybrać nadruk Flex i Flock. Obie polegają na zgrzaniu wcześniej wyciętej w ploterze folii w odzież. Różnią się strukturą – flex jest gładka, natomiast flock ma delikatnie włoskową strukturę. Tkaniny zdobione sitodrukiem zyskują nadruk odporny na pranie i promienie UV, a zamawiający oszczędności, ponieważ ten rodzaj druku jest dosyć tani.
Zastosowanie nadruków w reklamie
Trzeba zacząć od tego, czym jest reklama. Nie zawsze będzie to logo Twojej firmy opisanej w superlatywach. Czasami wystarczy, że logo jest widoczne dla potencjalnych klientów i pojawia się w odpowiednim miejscu i we właściwym kontekście. Temu właśnie służą nadruki. Możesz nadrukować logo, motto, hasło reklamowe na koszulkach, czapkach, szlafrokach i wielu innych. Dzięki temu szersze grono klientów zaznajomi i oswoi się z nazwą Twojej firmy. W momencie, kiedy będą potrzebowali określonych usług, z większym prawdopodobieństwem wybiorą tę firmę, której logo już gdzieś widzieli. Będzie tak, ponieważ zadziała zasada, która każe decydować się na rzeczy czy usługi już poznane.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana