Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Litery przestrzenne i ich wykorzystanie w reklamie
Wszechobecne w miastach banery i szyldy reklamowe spotykają się z coraz większą niechęcią mieszkańców. Bywają krytykowane za nachalność przekazu i wątpliwe walory estetyczne. Świetną alternatywą dla takiej formy promocji są eleganckie litery przestrzenne, które pozwolą w ładny i stonowany sposób wyróżnić się twojej firmie na tle innych. Jak konkretnie możesz je wykorzystać?
Proste w formie i przekazie litery przestrzenne (nazywane też literami wypukłymi i 3D) możemy dziś spotkać w bardzo różnych kontekstach. We wnętrzach mieszkalnych wykorzystywane są w charakterze stałych lub czasowych dekoracji, napisy z dużych liter 3D spotykamy też na rozmaitych imprezach, jak np. wesela. Dziś jednak skupimy się przede wszystkim na możliwościach zastosowania liter przestrzennych w reklamie wizualnej.Uniwersalny nośnik reklamy
Choć pomysł stworzenia reklamy wyłącznie w oparciu o litery może wydawać się banalnie prosty, właśnie w tej prostocie tkwi jego czar. Sięgając po taką formę promocji nie mamy szansy popełnić najmniejszego faux-pas. Napis z liter odzwierciedlających podstawową czcionkę będzie na tyle neutralny, że wpasuje się w stylistykę każdej firmy, bez względu na profil jej działalności – przekonuje nasz rozmówca z pracowni reklamowej LOGART.Mimo tej pozornej skromności, litery 3D są bardzo skuteczną formą promocji. Kształt wyróżniający się na tle elewacji i fantazyjne podświetlenia sprawiają, że obok takiej instalacji nie sposób przejść obojętnie. A więc dobrze zaprojektowane litery reklamowe z odpowiednich materiałów i wykończone we właściwych kolorach, mogą równie dobrze promować sklep z galanterią, zakład pogrzebowy i klub nocny.
Reklama zewnętrzna i nie tylko
O napisach z liter przestrzennych zazwyczaj mówimy w kontekście reklamy zewnętrznej. Rzeczywiście, takie rozwiązanie świetnie sprawdza się zwłaszcza na ulicach polskich miast, gdzie w okresie jesiennym i zimowym zmrok zapada wyjątkowo szybko. Podświetlane litery 3D układające się w nazwę firmy, pozwolą bez trudu odnaleźć twój lokal klientom bez względu na porę dnia i roku, warunki pogodowe i ilość otaczających go banerów konkurencji. Jednak wypukłe litery sprawdzą się także we wnętrzach. Bardzo często tworzy się z nich reklamy sklepów i zakładów działających w galeriach handlowych. Na takie rozwiązanie decydują się zarówno niewielkie przedsiębiorstwa, jak i przedstawiciele dużych sieci sprzedażowych, dla których podświetlane logo z wypukłymi literami często jest ważnym elementem wizerunku. Skuteczność reklamy, czy to w formie liter 3D, banerów, szyldów, czy podświetlanych paneli, zależy jednak zawsze od jakości ich wykonania. Liczy się zarówno dobry projekt, dopasowany do grupy odbiorców oraz miejsca, w którym reklama ma znaleźć się docelowo, jak i jej staranne wykonanie. Dlatego decydując się na stworzenie własnej reklamy, korzystaj z pomocy doświadczonych profesjonalistów.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana