Artykuł sponsorowany

Kiedy pękła rura... Pogotowie hydrauliczne receptą na problemy

Kiedy pękła rura... Pogotowie hydrauliczne receptą na problemy

Awarie rur wodociągowych mogą przytrafić się każdemu. Z drobnymi usterkami, takimi jak zapchany zlew lub umywalka, można poradzić sobie bez pomocy fachowca. Jednak w przypadku pękniętej rury, np. pod podłogą, w ścianie lub w kotłowni, wsparcie dobrego hydraulika jest niezbędne. Na szczęście w takich sytuacjach można zadzwonić po pogotowie hydrauliczne, które działa całodobowo.

Pęknięta rura i zalane mieszkanie to jedna z najczęstszych awarii, jakie występują w domach i mieszkaniach. Jednocześnie takie usterki są bardzo uciążliwe, dlatego należy jak najszybciej zająć się naprawą instalacji. W przeciwnym razie właściciel może ponieść spore straty finansowe, w postaci zniszczonego wyposażenia mieszkania. Warto zatem mieć w gotowości numer telefonu do fachowca, który niezależnie od pory dnia, pomoże usunąć usterkę. Umiejętności fachowców zajmujących się naprawą pękniętych rur, mogą różnić się od siebie diametralnie, więc lepiej skorzystać z usług sprawdzonych i renomowanych firm, np. Fixall24.pl, działającej całodobowo na terenie Warszawy i okolic. Jednak zanim ekspert pojawi się w mieszkaniu, warto samemu podjąć kilka czynności, które zminimalizują szkody i ułatwią naprawę. Co zatem należy zrobić w przypadku pękniętej rury? 1.Pierwszym krokiem, jaki należy wykonać, gdy pękła rura, jest zakręcenie dopływu wody. Warto zatem już teraz zlokalizować główny zawór w budynku, aby nie tracić czasu w awaryjnych sytuacjach. Wiele osób uważa, że zamiast odcięcia dopływu wody, lepiej zakleić rurę taśmą lub okręcić ścierką. Niestety te sposoby mogą pogorszyć sprawę i doprowadzić do jeszcze większej usterki. 2.Dla własnego bezpieczeństwa należy wyłączyć prąd w całym budynku, zwłaszcza, jeśli w  pobliżu usterki są gniazdka i kable. 3.Po wyłączeniu zaworu wody oraz prądu, można rozpocząć usuwanie wody z posadzki i zabezpieczenie cennych rzeczy w pobliżu awarii, np. przeniesienie mebli i ważnych dokumentów w bezpieczne miejsce. 4.Kolejny krok to ocena sytuacji. Drobne usterki bez problemu można zreperować samemu, np. wymiana pękniętej uszczelki. Jednak poważne awarie, takie jak pęknięta rura pod podłogą, wymagają fachowej wiedzy i umiejętności hydraulika. Warto zatem jak najszybciej zadzwonić do całodobowego pogotowia hydraulicznego i wezwać pomoc. Podczas rozmowy przez telefon, należy dokładnie poinformować hydraulika, jak rozległa jest usterka. Dzięki temu fachowiec szybciej usunie awarię.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.