Kalendarze reklamowe – dobry pomysł na promocję firmy

Reklama jest dźwignią handlu. To nie od dzisiaj bardzo dobrze znane słowa. To właśnie od promowania naszych produktów i usług zależne jest osiągnięcie sukcesu. Bez reklamy nie mamy szansy wybić się spośród konkurencji. W jaki sposób zatem zaistnieć i zostać zauważonym? Możemy korzystać z gadżetów reklamowych, a jednym z nich są kalendarze.

Zalety kalendarzy reklamowych

Kalendarze reklamowe mają wiele zalet, zarówno dla osoby, która zamierza dzięki nim promować swoje usługi, jak i dla klientów, otrzymujących je w prezencie. Osoby prowadzące działalność mogą w prosty i niedrogi sposób zaprezentować swoją ofertę. Dzisiaj wiele drukarni proponuje nam naprawdę dobrą propozycję wydruku zaprojektowanych zgodnie z naszymi oczekiwaniami kalendarzy – mówi nasz rozmówca z Drukarni Dan-Pol. Klienci, którzy je otrzymają, będą cieszyć się praktycznym upominkiem, a jednocześnie zawsze przypomną sobie o ofercie firmy, od której je otrzymali. Korzyść jest zatem obopólna. Dzięki niewielkiej inwestycji, można wiele zyskać.

Rodzaje kalendarzy reklamowych

Kalendarze reklamowe występują w kilku wersjach, w zależności od tego, jaki budżet zamierzamy na nie przeznaczyć oraz o jakim gadżecie myślimy. Często wybierane są najprostsze kalendarze w formie plakatu czy wizytówki. Można też zdecydować się na kalendarze książkowe, a jeśli wolimy kalendarze naścienne, do wyboru mamy m.in. tygodniowe, miesięczne czy trójdzielne, z podanymi imionami osób, które danego dnia obchodzą swoje święto.

Na co zwracać uwagę, projektując kalendarz reklamowy?

Projektując kalendarz reklamowy, główną uwagę powinniśmy przykładać do jego jakości. Nie chcemy przecież podarować tandetnego prezentu. Upominek musi być solidny, w końcu ma służyć przez cały rok. Nazwa naszej firmy musi być umieszczona w widocznym miejscu. Kalendarium powinno być czytelne – zbyt ścisłe umieszczenie dat będzie nieczytelne. Przy kalendarzach naściennych nie zapomnijmy o zostawieniu miejsca na dziurkę, dzięki której będą mogły zawisnąć. Ważne jest też miejsce na spiralę w przypadku kalendarzy w formie notesu bądź na biurko. Jeśli kalendarz jest duży, a jego przeznaczeniem jest zawiśnięcie na ścianie, potrzebne będą specjalne wzmacniające listwy. W przeciwnym razie będzie się zwijać. Pamiętając o tych wskazówkach, nasz zegar na pewno będzie miłym upominkiem dla osób, którym go podarujemy. Nasza firma zaś będzie miała szansę zdobyć nowych odbiorców, a od tego przecież w głównej mierze zależy nasz sukces.