Artykuł sponsorowany

Kalendarze papierowe wciąż na czasie. Pomysł na firmowy upominek dla klientów

Kalendarze papierowe wciąż na czasie. Pomysł na firmowy upominek dla klientów

W celu utrwaleniu pozytywnego wizerunku swej marki, firmy sięgają po różne środki – jedną z nich, bardzo mile widzianą przez klientów i partnerów biznesowych, są podarunki pod postacią gadżetów. Wybór produktów z tej kategorii jest obecnie bardzo rozbudowany i co jakiś czas pojawiają się w nim nowe pozycje, jednak wciąż dużą popularnością cieszą się kalendarze i terminarze. Dlaczego warto je wybrać?

Bo są przydatne

W jaki sposób za pomocą upominku trafić do serca i – przede wszystkim – pamięci klienta? Jak sprawić, by kojarzył nasze logo? To bardzo proste – trzeba mu podarować coś, co będzie dla niego przydatne. W końcu celem firmowego gadżetu jest to, by stanowił drobny, dyskretny nośnik naszej reklamy. I spełni swoje zadanie tylko jeśli pracownicy obdarowanego klienta nie wrzucą go od razu dno szuflady.

- Dlatego kalendarz jest tak dobrym pomysłem – mówi przedstawiciel drukarni Edytor - Przyda się po prostu w każdej firmie, w każdym biurze. Kalendarze ścienne wieszane są z zasady w takich miejscach, by były dobrze widoczne, co zapewnią jednocześnie ekspozycję logo naszej marki, z kolei prywatne terminarze są regularnie wykorzystywane do tworzenia nowych zapisków i sprawdzania planów na dany dzień.

Innymi słowy: kalendarz firmowy to idealny nośnik dla naszego logo.

Bo są proste

W czasach dynamicznego rozwoju technologicznego paleta gadżetów firmowych rozbudowała się o takie rzeczy jak pendrive’y czy powerbanki. Z jednej strony stanowią one wyjście naprzeciw potrzebom współczesnego biznesu, który w dużym stopniu bazuje na wykorzystaniu mobilnych urządzeń elektronicznych. Z drugiej jednak jest to również pewne ryzyko dla firmy, która decyduje się na takie upominki. Dlaczego? Ponieważ urządzenia te są skomplikowane i przez to bardziej podatne na uszkodzenia. Powebank może popsuć się dość szybko, a to stanowi fatalną reklamę dla naszej marki, sprawia, że obdarowany klient zacznie kojarzyć niską jakość gadżetu z jakością naszej firmy. Z kalendarzami nie ma tego problemu, ponieważ są one gadżetami prostymi. Zawieszony na ścianie w styczniu, kalendarz firmowy będzie dobrze służył naszemu klientowi przez cały rok.

Bo są tanie

Nie ulega wątpliwości, że wiele firmy decyduje się na upominki firmowe w formie kalendarza, ponieważ są one proste w produkcji i przez to bardzo tanie. To niewątpliwa zaleta, jeśli chcemy obdarować nimi wielu klientów – im większe zamówienie na prezenty, tym mniejsze będą ponoszone przez nas koszty.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.