Jak wybrać hotel na imprezę dla firmy?

Imprezy firmowe to ważny element kreacji wizerunku każdego przedsiębiorstwa. Eventy tego typu budują świadomość marki, wspierają integrację zespołu i podnoszą renomę firmy. Niezależnie od tego, czy będzie to kameralny bankiet, impreza integracyjna, konferencja czy sympozjum naukowe – spotkanie tego typu musi być zorganizowane w odpowiednim miejscu. Co powinien zapewniać hotel organizujący imprezy firmowe?

impreza-dla-firmy

Oficjalnie…

W przypadku imprez dla firm istotne znaczenie ma oficjalna część spotkania. Bez względu na to, czy jest to prezentacja wyników firmy, podsumowanie z okazji jubileuszu czy konferencja poświęcona nowym technologiom, taki event powinien odbywać się w miejscu eleganckim i posiadającym odpowiednie zaplecze technologiczne. Na miejsce tego typu imprez firmowych warto wybierać hotele dysponujące własną salą konferencyjną. Obiekty, takie jak Hotelik Orański w Stroniu Śląskim, są przygotowane do obsługi konferencji, szkoleń, warsztatów i innych spotkań firmowych. Podstawą jest tu profesjonalnie wyposażona sala z nowoczesnym systemem audio-wizualnym i rozwiązaniami, takimi jak rzutniki, ekrany czy flipcharty. Poza tym dobry hotel powinien świadczyć kompleksowe usługi z zakresu organizacji imprez firmowych, dbając o stosowny poczęstunek i zapewniając profesjonalną obsługę gości przez wykwalifikowany personel. Szczególnie istotne znaczenie ma tu zaplecze gastronomiczne. W zależności od charakteru imprezy firmowej, czy będzie to kameralna integracja, czy większy bankiet, hotel powinien zapewnić dostęp do bogatej oferty kulinarnej, organizując przekąski, obiady i kolacje dla firm.

…i mniej oficjalnie

W przypadku imprez firmowych równie istotne znaczenie, co część oficjalna eventu, ma również oprawa mniej formalna, ważna zwłaszcza w przypadku spotkań o charakterze integracyjnym i z zakresu team building. Szczególną wagę przywiązuje się tu do wspomnianej wcześniej oferty gastronomicznej. Obecnie modne są zwłaszcza spotkania o oryginalnym charakterze np. imprezy grillowe i ogniska na świeżym powietrzu oraz klimatyczne biesiady przy kominku.

Impreza firmowa to jednak nie tylko kulinaria, ale także rozrywka, dlatego ważne jest, aby miejsce organizacji takich eventów dostarczało gościom różnego rodzaju atrakcji. Ważna jest tu sama lokalizacja hotelu, który powinien umożliwiać relaks i odpoczynek od miejskiego zgiełku. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się obiekty położone wśród malowniczych krajobrazów, np. w górach. W takich miejscach można atrakcyjnie i aktywnie spędzić czas, zwiedzając okolice i uprawiając sport. Hotel o atrakcyjnej lokalizacji i z profesjonalnym zapleczem gastronomicznym oraz konferencyjnym to idealne miejsce na organizację imprezy firmowej.

śr. ocena 5 / głosów 5