Jak powinien wyglądać dobry szyld reklamowy?

Reklama jest podstawą w biznesie, dlatego szyldy reklamowe i innego rodzaju reklama świetlna są obowiązkowym punktem w każdym lokalu usługowym lub firmie. Tego typu tablice informacyjne z łatwością zaznaczają nie tylko obecność danego biznesu w przestrzeni publicznej, ale również zachęcają do skorzystania z usług. Dlatego jeśli zależy ci na przyciągającym uwagę i oryginalnym szyldzie, to profesjonalna agencja reklamowa z pewnością pomoże go stworzyć.

szyld-reklamowy

Szyldy reklamowe – oryginalność ponad wszystko

Reklama w postaci szyldu jest podstawą wyróżnienia każdego sklepu, lokalu usługowego lub firmy. Jej zadaniem jest przede wszystkim informacja o lokalizacji – przechodząc obok, potencjalny klient od razu wie, że właśnie tutaj w razie potrzeby może skorzystać z konkretnej usługi. Nawet jeśli nie przyda mu się ta wiedza od razu, to dzięki pamięci wzrokowej przypomni sobie o danym lokalu lub firmie w momencie, gdy będzie mu potrzebny dany produkt lub usługa. Ponadto, szyldy reklamowe to również elementy, które tworzą indywidualną identyfikację wizualną firmy (w jej skład wchodzą także: ulotki, napisy na akcesoriach, papier firmowy itp.), dlatego tak ważne jest, by tego typu reklama była oryginalna i unikatowa, gdyż tylko tak jednoznacznie wpłynie na rozpoznawalność firmy, produktu lub usługi.

Reklama punktu usługowego – o czym trzeba pamiętać tworząc szyld?

Należy pamiętać, że przyciągający szyld reklamowy musi zostać stworzony z pomysłem. Własny baner reklamowy można stworzyć samodzielnie, jednak już na wstępie należy zadać sobie pytanie, czy aby na pewno projekt i wykonanie będą na miarę realizacji profesjonalnej firmy. Agencja reklamowa doskonale wie, jak wykonać dobry baner reklamowy, który będzie we właściwy sposób spełniał wszystkie swoje funkcje.

Profesjonalna firma przede wszystkim ma wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu estetycznych i unikatowych reklam. Szyldy reklamowe muszą mieć ściśle określoną koncepcję graficzną, która ma nie tylko przyciągać, ale również powinna zawierać m.in. legalne elementy (tj. należy pamiętać o odpowiedniej licencji dla zdjęć itp.), o czym firma samodzielnie wykonująca szyld może nie wiedzieć – podkreśla specjalista z Pracowni Reklamy LOGART z Duchnic.

Tworząc szyldy reklamowe należy wziąć pod uwagę miejsce ich umieszczenia oraz rozmiar. Właściwe ich określenie pomoże stworzyć spójny przekaz, który będzie współgrał z otaczającą przestrzenią. Ponadto, aby baner był skuteczny, należy wybrać przykuwającą wzrok grafikę lub/i slogan. Po stworzeniu projektu, ostatnim czynnikiem wpływającym na to, czy szyld reklamowy będzie ciekawy i skuteczny, jest wybór drukarni.

śr. ocena 5 / głosów 5