Artykuł sponsorowany

Neony reklamowe. Skuteczność reklamy świetlnej

Neony reklamowe. Skuteczność reklamy świetlnej

Reklama zewnętrzna, nazywana również reklamą outdoor lub OOH, jest najstarszą formą reklamy. Stosowana była już wiele lat temu- poprzez malowanie napisów lub obrazków na murach miasta. Przetrwała do dziś i wciąż jest bardzo dobrym medium, ponieważ nie można nie zauważyć takiej formy przekazu. Jednym z najpopularniejszych jej rodzajów jest reklama świetlna. Jakie są jej zalety? I czy jest skuteczna?

Zalety reklam świetlnych

Największym atutem jest docieranie do odbiorcy również po zachodzie słońca. Neonu nie trzeba dodatkowo doświetlać, jak plakatów, czy bannerów, jest on widoczny z daleka i wyróżnia się kolorystyką. Odbiorca takiej reklamy mimowolnie zwraca uwagę na intensywnie świecący punkt w ciemności. Reklama świetlna jest również tańsza od reklamy telewizyjnej czy radiowej, co pozwoli na oszczędności szczególnie dopiero rozwijającym się firmom. Oryginalny, indywidualnie zaprojektowany neon może także stać się wizytówką naszej firmy. Oprócz napisu możemy stworzyć także podświetlaną grafikę czy logotyp, co oprócz funkcji reklamowej może być dekoracją. Wybierając firmę, która pomoże nam w tworzeniu reklamy świetlnej warto wybrać taką, która zrobi to kompleksowo, od wykonania projektu, aż po montaż gotowego neonu. Taką firmą jest na przykład krakowska firma INSMedia, w której profesjonaliści zajmą się tworzeniem oraz instalacją reklamy świetlnej w naszej firmie.

Jakie są rodzaje neonów reklamowych?

Neony wracają teraz do popularności, co można zauważyć obserwując liczbę ludzi odwiedzających muzea neonów, ulice wypełnione zabytkowymi neonami, czy coraz popularniejsze wystroje lokali bazujące na oryginalnych neonach. Na jaki rodzaj reklamy świetlnej się zdecydować? Może ona przyjąć dowolny kształt, rodzaj, czy rozmiar. Najbardziej klasyczne neony to te wypełnione mieszanką gazów. Za konkretny kolor odpowiada skład gazu oraz kolor rurek nim wypełnionych. Inną, bardziej energooszczędną formą reklamy świetlnej są neony ledowe. Jest to tańsza alternatywa dla neonów gazowych, a wybór dostępnych kolorów jest większy. Dzięki solidnej oprawie takich neonów są one odporne na warunki atmosferyczne, dzięki czemu możemy bez przeszkód montować je zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Innym rodzajem reklamy świetlnej są litery blokowe, w których źródło światła skierowane jest na podłoże. Nocą litery mają podświetlony obrys. Jest to nazywane efektem halo.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.