Kartonowe opakowania z nadrukiem doskonałym sposobem na promocję firmy

Specjaliści od reklamy dwoją się i troją, żeby nakłonić nas do kupna. Jesteśmy bombardowani komunikatami marketingowymi i przeładowani treściami o dużej mocy perswazji. Wciąż jednak są skuteczne, proste i nienarzucające się sposoby reklamowania swojego produktu. Jednym z nich jest kartonowe opakowanie z nadrukiem. Jakie są zalety takiego rozwiązania?

Precyzyjna reklama dalekiego zasięgu

Przekaz reklamowy powinien być jak pocisk – docierać daleko i trafiać prosto do celu. Im bardziej precyzyjna, a jednocześnie szeroko oddziałująca reklama, tym niższy koszt pozyskania klienta i mniej wysiłków wkładanych w osiągnięcie zamierzeń. Jak w tym kontekście wypadają nadruki na kartonach?

Największą zaletą nadruku reklamowego jest to, że trafia on dokładnie tam, gdzie powinien. Ani jeden grosz nie jest przeznaczony na nietrafioną promocję. Jednocześnie taka forma reklamy jest niedroga – mówi specjalista z firmy Wok Kartony.

Dobre wykorzystanie budżetu reklamowego to nie jedyna zaleta nadruków na kartonach. Mocną stroną tej formy promocji jest to, że stosuje się ją niejako przy okazji, a więc nie jest natrętna dla odbiorcy, a reklama dobrze przyjęta to reklama skuteczna.

Naturalnie, taka droga przekazu nie będzie idealna dla każdego rodzaju działalności. Jakie firmy najwięcej skorzystają dzięki nadrukom na kartonach i jak ona działa?

Jak działają nadruki na kartonach?

Nadruki reklamowe na opakowaniach kartonowych to forma promocji, na którą często decydują się przedsiębiorstwa prowadzące detaliczną sprzedaż wysyłkową. Ślą one codziennie dziesiątki lub setki kartonów, a na każdym z nich znajduje się np. logotyp firmy.

Przekaz marketingowy trafia więc wprost do rąk klienta. Co szczególnie ważne, na ogół czeka on na paczkę i odebranie jej sprawia mu wiele radości. Te pozytywne emocje stanowią tło dla odbioru przekazu reklamowego, dzięki czemu jest on lepiej przyjmowany – dobre wrażenie wywołane przyjściem oczekiwanego zamówienia obejmują także firmę, której logo lub hasło pojawia się na paczce. Nadruki na kartonach są niezastąpione przy budowaniu pozytywnej relacji na linii marka – klient.

Warto zauważyć, że ta forma reklamy trafia wyłącznie do osób, które już skorzystały z oferty firmy. Czy zatem taka promocja jest potrzebna? Przecież klient dokonał już zakupu! Rzeczywiście, nadruk nie sprawi, że pozyskamy nowych kupujących, ale może zrobić coś innego – skłonić ich do ponownego wyboru danego sklepu czy producenta. Nadruki na kartonach wzmacniają świadomość marki u klientów i mają zadbać o to, aby pierwsze zakupy nie były ostatnimi.