Planujesz remont? – skorzystaj z usługi magazynowania mienia

Planując remont swojego domu, mieszkania lub biura bardzo często stajemy przed problemem, co zrobić z nieużywanymi, a co gorsza przeszkadzającymi w organizacji całego przedsięwzięcia rzeczami. Największy problem w takich przypadkach zawsze sprawiają nam meble, urządzenia biurowe oraz sprzęt elektroniczny. Nie mamy gdzie ich schować, ani przesunąć, żeby rozpocząć planowane prace remontowe. Z pomocą przychodzą nam usługi self storage, czyli krótkoterminowego magazynowania mienia.

magazynowanie-mienia

Dla kogo usługi magazynowania mienia?

Usługi krótkoterminowego magazynowania mienia są skierowane zarówno dla firm i instytucji, jak i dla osób prywatnych. Najczęściej korzystają z nich osoby, które przeprowadzają generalny remont całego swojego domu, mieszkania lub biura. Jak tłumaczy nasz rozmówca, pracownik firmy Auto-Transport w Gdańsku, która oferuje swoim klientom szeroki zakres usług logistycznych, w tym przeprowadzki oraz magazynowanie mienia, na terenie całej Polski:

W takich przypadkach self storage pozwala im czasowo usunąć z remontowanego budynku wszystkich utrudniających przeprowadzenie prac rzeczy. Najczęściej klienci decydują się na skierowanie do magazynu wszystkich swoich mebli, które nie dość, że w poważny sposób utrudniają przeprowadzenie remontu, to na dodatek w trakcie prowadzenia prac bardzo łatwo mogą ulec zniszczeniu.

Innym rodzajem klientów korzystających z usług magazynowania mienia są osoby, które oczekują na odbiór nowego mieszkania lub powierzchni biurowych, osoby którym nagle wypowiedziano umowę najmu oraz takie, które na jakiś czas muszą wyjechać za granicę. Self storage umożliwia im przechowanie swojego mienia w bezpiecznych warunkach do czasu powrotu z wyjazdu czy znalezienia lub odbioru nowego mieszkania.

Na czym polega self storage?

Usługę magazynowania mienia można porównać do koncepcji skrytek bagażowych na dworcach czy lotniskach. Klient chowa w niej wszystkie utrudniające mu poruszanie się po mieście bagaże. Tak samo działają usługi self storage, z tą różnicą, że nie chowamy bagaży podręcznych, tylko wszystkie swoje meble, sprzęt elektroniczny, sportowy itp., które utrudniają nam przeprowadzenie remontu lub które zawadzają nam w procesie przeprowadzki lub poszukiwania nowego miejsca zamieszkania czy biura.

Umowę na przechowywanie mienia zazwyczaj podpisuje się na kilka miesięcy. Istnieje jednak także możliwość przechowania mienia na czas np. 2 tygodni. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb. Swoje mienie można przetransportować do magazynu samodzielnie lub za pośrednictwem firmy logistycznej, która zajmuje się świadczeniem usługi.