Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Wynajem sali eventowej. Czym się kierować przy wyborze?

Integracja firmowa, urodziny, konferencja czy wesele, każdą z tych imprez łączy jedno. Konieczność wynajęcia sali, w której odbędzie się zaplanowane wydarzenie. Obecnie nie brakuje miejsc, gdzie można byłoby je urządzić, jednak jak wybrać to najlepsze i na co zwrócić uwagę, aby wszystko przebiegło sprawnie i bez kłopotów? Prezentujemy 4 elementy, które pozwolą wybrać najlepszą salę eventowa bez względu na potrzeby.
1. Infrastruktura towarzysząca sali
Organizacja imprezy w sali eventowej wiąże się z koniecznością zadbania o szereg różnorodnych elementów takich jak na przykład:
- oprawa muzyczna,
- stoły lub miejsca siedzące,
- posiłki.
Dlatego też wybierając ją, warto już na samym początku zapytać właściciela o to, co oferują on w cenie wynajmu. Wiele sal eventowych posiada bowiem własne nagłośnienie lub kuchnię, z których można skorzystać za niewielką dopłatą do podstawowej ceny.
2. Lokalizacja sali eventowej
Bez względu na to, czy poszukujemy sali eventowej na wesele, czy imprezę integracyjną, kluczową kwestią jest jej lokalizacja. Najlepszym rozwiązaniem jest wybór takiego miejsca, do którego blisko będą mieli wszyscy uczestnicy imprezy.
Logiczne więc będzie to, że osoby organizujące imprezy integracyjne dla firmy w mieście Kwidzyn, będą szukać właśnie w okolicach tej miejscowości miejsca, w którym będzie mogła się ona odbyć. Bliska dla każdego uczestnika lokalizacja gwarantuje bowiem większą frekwencję, gdyż nie wymaga odbycia uciążliwej podróży lub zorganizowania noclegu.
3. Wyłączność w wynajmowanym miejscu
Wynajmując salę eventową warto także zadbać o wyłączność i prywatność w trakcie imprezy, zwłaszcza, jeśli jest ona organizowana w hotelu. Dzięki temu nie trzeba będzie dzielić wspólnych przestrzeni, takich jak ogród czy to toalety z innymi gośćmi, a to z kolei pozytywnie wpłynie na atmosferę podczas organizowanego wydarzenia.
4. Wielkość sali eventowej i dodatkowe atrakcje
Czynnikiem wpływającym na wybór odpowiedniej sali eventowej jest także ilość gości, którzy mają zostać zaproszeni na organizowaną imprezę, a co za tym idzie wielkość sali.
W przypadku imprez integracyjnych, okolicznościowych czy też wesel, najlepiej, aby na jednego gościa przypadało około 2 metrów kwadratowych sali. Oznacza to więc, że dla imprezy, na którą zaproszone jest ponad 300 osób, należy wybierać sale o powierzchni, co najmniej około 800 metrów kwadratowych. Taka przestrzeń zapewni odpowiednią ilość miejsca zarówno na ustawienie stołów, jak i zorganizowanie parkietu do tańczenia i ulokowanie DJ lub zespołu, gwarantując jednocześnie możliwość swobodnego przemieszczania się po niej.
Mówi w rozmowie z nami specjalistka w tej kwestii z firmy Ex-bud sp. z o.o. wynajmującej między innymi sale eventowe.
Dodatkowym elementem, na który warto zwrócić uwagę, są także atrakcje, jakie oferowane są w ramach wynajmu sali. Wiele z nich daje bowiem możliwość skorzystania z torów kręgowych, bilarda, a nawet basenów lub jacuzzi, w cenie wynajmu. Takie elementy z pewnością zrobią wrażenie na zaproszonych gościach i sprawią, że organizowana impreza na długi czas zapadnie im w pamięć.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana