Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Wykorzystanie nadruków na odzieży firmowej
Koszulka, bluza, plecak, czapka czy kubeczek z indywidualnym nadrukiem to prawdziwy hit. Nadruki na odzieży firmowej to bardzo dobry sposób na nienachalną reklamę naszej firmy. Pozwolą one zakomunikować potencjalnym klientom o naszym istnieniu oraz pomogą skutecznie zbudować świadomości marki. Koszulki z firmowym nadrukiem z pewnością nie nadwyrężą mocno również naszego budżetu. Dowiedzmy się, jakie są najważniejsze zalety takiego rozwiązania?
Odzież firmowa z nadrukiem – jakie ma zalety?
Odzież firmowa z nadrukiem, np. logo, to bardzo skuteczny sposób na utrwalenie wizerunku naszej firmy w świadomości potencjalnego klienta. Większość osób to wzrokowcy, wiec o wiele łatwiej zapamiętać będzie logo firmy na bluzie, czapce czy T-shircie, niż gdy dostaniemy na ulicy ulotkę. Jeżeli nasze logo jest ciekawe, to symbolika marki może zostać z łatwością zapamiętana. Gadżet reklamowy w postaci bluzy czy koszulki z nadrukiem pozwoli zyskać sympatię i wzbudzić większe zainteresowanie u osób z zewnątrz. Firma, która posiada spersonalizowaną odzież, np. pracownicy w sklepie czy restauracji zyskuje w oczach klientów i wydaje się bardziej profesjonalna.
Gdy odzież firmową z nadrukiem nosimy również poza miejscem pracy, wówczas szansa na dotarcie do potencjalnych klientów jest większa. Ludzie nawet z ciekawości mogą chcieć sprawdzić, co to za firma i zdobyć więcej szczegółowych informacji. W ten sposób coraz więcej osób dowie się o naszej firmie. Prezenty z logo firmy to również genialny pomysł, gdyż potencjalni klienci częściej korzystają z określonych usług, jeżeli wcześniej dostali gadżet reklamowy od tej firmy. Dużą zaletą tej formy promocji są niskie nakłady finansowe na reklamę, a w dodatku koszulki czy bluzy firmowe cieszą się dużym powodzeniem i wiele osób chętnie nosi je, na co dzień.
Zastosowanie odzieży z nadrukiem firmowym
Nadruki firmowe z powodzeniem możemy zastosować na odzieży roboczej. Koszulki z logo firmy to dobre rozwiązanie, jeżeli chcemy ujednolicić stroje pracowników naszej firmy. Na pewno wiele z nas spotkało się z tym w niejednej kawiarni, pizzerii, cukierni czy sklepie. Tacy pracownicy będą z pewnością wzbudzali zaufanie wśród klientów. A często pojawiające się logo firmy, utrwali jej wizerunek w ich świadomości.
Odzież z nadrukiem firmowym można podarować klientom w prezencie, np. dołączyć do zamówionych zakupów, wysłać jako dodatek w podziękowaniu za współpracę czy dodać do prezentu świątecznego. Taki upominek wywoła pozytywne skojarzenia i sprawi, że współpraca będzie dłuższa – zauważa jeden z pracowników z hafciarni BDS.
Odzież z firmowym logo świetnie sprawdza się również, jako nagrody w konkursach organizowanych na portalach społecznościowych lub jako upominki na konferencjach czy targach. Odzież firmowa użytkowana jest o wiele dłużej niż inne firmowe gadżety, takie jak długopis, smycz, czy notes, co zdecydowanie działa na naszą korzyść, gdyż wydłuża okres takiej formy promocji.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana