Artykuł sponsorowany

Wykorzystanie nadruków na odzieży firmowej

Wykorzystanie nadruków na odzieży firmowej

Koszulka, bluza, plecak, czapka czy kubeczek z indywidualnym nadrukiem to prawdziwy hit. Nadruki na odzieży firmowej to bardzo dobry sposób na nienachalną reklamę naszej firmy. Pozwolą one zakomunikować potencjalnym klientom o naszym istnieniu oraz pomogą skutecznie zbudować świadomości marki. Koszulki z firmowym nadrukiem z pewnością nie nadwyrężą mocno również naszego budżetu. Dowiedzmy się, jakie są najważniejsze zalety takiego rozwiązania?

Odzież firmowa z nadrukiem – jakie ma zalety?

Odzież firmowa z nadrukiem, np. logo, to bardzo skuteczny sposób na utrwalenie wizerunku naszej firmy w świadomości potencjalnego klienta. Większość osób to wzrokowcy, wiec o wiele łatwiej zapamiętać będzie logo firmy na bluzie, czapce czy T-shircie, niż gdy dostaniemy na ulicy ulotkę. Jeżeli nasze logo jest ciekawe, to symbolika marki może zostać z łatwością zapamiętana. Gadżet reklamowy w postaci bluzy czy koszulki z nadrukiem pozwoli zyskać sympatię i wzbudzić większe zainteresowanie u osób z zewnątrz. Firma, która posiada spersonalizowaną odzież, np. pracownicy w sklepie czy restauracji zyskuje w oczach klientów i wydaje się bardziej profesjonalna.

Gdy odzież firmową z nadrukiem nosimy również poza miejscem pracy, wówczas szansa na dotarcie do potencjalnych klientów jest większa. Ludzie nawet z ciekawości mogą chcieć sprawdzić, co to za firma i zdobyć więcej szczegółowych informacji. W ten sposób coraz więcej osób dowie się o naszej firmie. Prezenty z logo firmy to również genialny pomysł, gdyż potencjalni klienci częściej korzystają z określonych usług, jeżeli wcześniej dostali gadżet reklamowy od tej firmy. Dużą zaletą tej formy promocji są niskie nakłady finansowe na reklamę, a w dodatku koszulki czy bluzy firmowe cieszą się dużym powodzeniem i wiele osób chętnie nosi je, na co dzień.

Zastosowanie odzieży z nadrukiem firmowym

Nadruki firmowe z powodzeniem możemy zastosować na odzieży roboczej. Koszulki z logo firmy to dobre rozwiązanie, jeżeli chcemy ujednolicić stroje pracowników naszej firmy. Na pewno wiele z nas spotkało się z tym w niejednej kawiarni, pizzerii, cukierni czy sklepie. Tacy pracownicy będą z pewnością wzbudzali zaufanie wśród klientów. A często pojawiające się logo firmy, utrwali jej wizerunek w ich świadomości.

Odzież z nadrukiem firmowym można podarować klientom w prezencie, np. dołączyć do zamówionych zakupów, wysłać jako dodatek w podziękowaniu za współpracę czy dodać do prezentu świątecznego. Taki upominek wywoła pozytywne skojarzenia i sprawi, że współpraca będzie dłuższa – zauważa jeden z pracowników z hafciarni BDS.

Odzież z firmowym logo świetnie sprawdza się również, jako nagrody w konkursach organizowanych na portalach społecznościowych lub jako upominki na konferencjach czy targach. Odzież firmowa użytkowana jest o wiele dłużej niż inne firmowe gadżety, takie jak długopis, smycz, czy notes, co zdecydowanie działa na naszą korzyść, gdyż wydłuża okres takiej formy promocji.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.