Artykuł sponsorowany

W jaki sposób stworzyć atrakcyjne stoisko targowe

W jaki sposób stworzyć atrakcyjne stoisko targowe

Każda branża ma swoje targi, które przyciągają firmy z całego kraju, a często i spoza. Przestrzeń jest szczelnie wypełniona ekspozycjami, a każde przedsiębiorstwo chce się wyróżnić i przyciągnąć klientów. Jak to zrobić, gdy wszyscy inni też o to zabiegają? Kluczem jest atrakcyjne i profesjonalnie przygotowane stoisko targowe. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak je stworzyć.

Czy warto powierzać tworzenie stoiska targowego profesjonalistom?

Szykując się na targi, możesz samodzielnie zaprojektować, a następnie na miejscu wykonać stoisko, albo powierzyć to zadanie firmie, która się w tym specjalizuje. Które rozwiązanie jest lepsze? To zależy od tego, czy dysponujesz budżetem, czasem i umiejętnościami, a także materiałami, aby zrobić to solidnie. O to, jakie są zalety oddania tego obowiązku specjalistom, zapytaliśmy w firmie AA Studio Kombiko.
Firmy, które decydują się na zaprojektowanie i wykonanie stoiska targowego, oszczędzają dużo czasu i jeszcze więcej nerwów, a zyskują gwarancję doskonałego wyglądu i solidności konstrukcji. Z naszych doświadczeń wynika, że przedsiębiorstwa, które chcą wykonać stoisko samodzielnie, często zostawiają to na ostatnią chwilę i nie są w stanie zrobić tego jak należy. Brak tu wprawy i doświadczenia, aby przewidzieć wszystko, co może pójść nie tak. Dlatego niekiedy widzimy stoiska, które wyglądają amatorsko i prowizorycznie. To nie zachęca – mówi specjalista.
Projektowanie stoisk targowych nie jest tak łatwe, jak się wydaje. Jeżeli więc nie masz doświadczenia, materiałów, czasu i osób z odpowiednimi umiejętnościami, lepiej sobie odpuścić niż stworzyć stanowisko, które będzie odpychało uczestników targu. Zlecenie tego studiu projektowemu jest zdecydowanie dobrym pomysłem.

Jak przyciągnąć uwagę na targach?

Celem stoiska jest przyciągnięcie uwagi klientów. Na targach jest to szczególnie trudne, bo wszystkie wystawiające się podmioty mają dokładnie ten sam cel, a co gorsza – są bardzo blisko siebie. Jest jednak kilka sposobów na to, aby klient zawitał akurat do Ciebie. Zrób miejsce dla klienta! Niech stoisko wygląda gościnnie i zachęcająco. Ekspozycja produktu nie powinna zajmować całego stanowiska. Warto wstawić wygodne krzesła albo kanapę i stolik, aby klient przysiadł choć na chwilę – im więcej czasu spędzi u Ciebie, tym więcej się dowie i lepiej zapamięta firmę. Nie bój się! Wiele stoisk targowych wygląda podobnie, jakby projektowała je jedna osoba. Szablonowy wygląd stanowiska to ostatnie, co Ci pomoże. Ciekawie wyglądające stoisko targowe na pewno wzbudzi zainteresowanie, więc nie obawiaj się pomysłów zbyt szalonych. Ważne, aby współgrały z charakterem firmy. Jeżeli np. sprzedajesz nasiona, fotele w kształcie kwiatów nie są złym pomysłem. Zaproponuj coś więcej. Daj klientom coś, co im się spodoba. Może to być przekąska, darmowa kawa, notes. Gadżety dobierz do charakteru targów i typu swojej działalności. Mogą to być też próbki Twojego towaru.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.