Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Sposób na tańszy zakup urządzeń biurowych - urządzenia poleasingowe.
Prawidłowo działające biuro to przede wszystkim dobrej jakości, niezawodny sprzęt, usprawniający pracę. Niestety nakłady na ten cel mogą być obciążeniem zwłaszcza w przypadku nowo powstałej firmy, która dopiero się rozwija. Z tych powodów nie tylko małe przedsiębiorstwa decydują się na korzystniejsze rozwiązania. Jednym z nich jest zakup poleasingowych urządzeń biurowych.
Dlaczego warto zdecydować się na sprzęt poleasingowy?
Zakup poleasingowych urządzeń biurowych jest ekonomicznie korzystnym wyjściem. Sprzęt ten zazwyczaj pochodzi z puli przedmiotów, które wróciły do leasingodawców po skończeniu umów. Zazwyczaj są to markowe urządzenia dobrej jakości, bo właśnie taki asortyment interesuje wielkie korporacje. Po czasie trwania umowy leasingowej urządzenia wymieniane są na nowe.
Tak o tych mechanizmach mówi przedstawiciel firmy iDE, która zajmuje się wdrażaniem najnowszych rozwiązań techniki biurowej:
- Firmy, które odzyskują sprzęt po wygaśnięciu umów leasingowych, zazwyczaj chcą go upłynnić. Jest to szansa zarówno dla osób prywatnych, jak też mniejszych firm, oczekujących na dobrą jakość za rozsądną cenę. Zaoszczędzone środki mogą być wtedy przeznaczone na inne, pilniejsze i bardziej uzasadnione przedsięwzięcia.
Czym różni się sprzęt poleasingowy od używanych urządzeń kupowanych od prywatnych właścicieli?
Nie ulega wątpliwości, że biurowe urządzenia poleasingowe znacznie odbiegają jakością od tych, które można kupić na rynku wtórnym od prywatnych osób. Przede wszystkim chodzi tutaj o niezawodność, parametry sprzętu i jego wcześniejsze, właściwe użytkowanie. Firmy biorące sprzęt w leasing, z reguły wybierają dobre, uznane marki. Urządzenia komputerowe posiadają profesjonalne zabezpieczenia, tak bardzo potrzebne w pracy biura. Dodatkowo wszystko jest serwisowane przez autoryzowane firmy, używające oryginalnych części. Z tego wynika, że poleasingowy sprzęt biurowy wciąż może być w doskonałym stanie.
Urządzenia biurowe uzyskane od prywatnego sprzedawcy mogą być naprawiane za pomocą tańszych zamienników, a ponadto nie istnieje pewność co do wcześniejszego, prawidłowego sposobu ich użytkowania. Niemożliwe jest również uzyskanie na nie gwarancji, co akurat zapewnia sprzedawca urządzeń poleasingowych.
Marka urządzenia sprawą istotną
Kupowanie poleasingowych urządzeń uznanych marek, oprócz korzyści praktycznych, może również odnieść pozytywne efekty wizerunkowe. Na tego typu sprzęcie rzadko gołym okiem widać oznaki zużycia, a więc urządzenia te, dla odwiedzających biuro kontrahentów niczym się nie różnią od nowego sprzętu biurowego. Na pewno ten fakt dobrze wpływa na postrzeganie przedsiębiorstwa, przez osoby z zewnątrz.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana