Artykuł sponsorowany

Serwis telefonów komórkowych - procedura serwisowa krok po kroku

Serwis telefonów komórkowych - procedura serwisowa krok po kroku

Trudno wyobrazić sobie życie bez telefonu, dlatego jeśli ulegnie on uszkodzeniu, od razu udajemy się do punktu zajmującego się serwisem telefonów komórkowych. Na miejscu możemy liczyć na profesjonalną pomoc i fachową obsługę. Warto jednak wiedzieć, w jaki sposób przebiega procedura serwisowa, aby nic nas nie zaskoczyło. Przedstawiamy ją krok po kroku.

Zepsuty telefon to na szczęście nie koniec świata, ponieważ istnieje wiele dobrych serwisów telefonów komórkowych. Najważniejsze jednak, to znaleźć naprawdę dobry serwis, który będzie potrafił rozwiązać różne problemy. W Warszawie warto udać się do sklepu i serwisu GSM Magicphone, ponieważ zajmuje się serwisem wielu różnych marek telefonów, w tym Samsung, Huawei czy iPhone.

Udajemy się do serwisu telefonów komórkowych... i co dalej?

Na wstępie pracownik poprosi nas o opisanie problemu oraz pokazanie telefonu. Może się zdarzyć, że telefon nie będzie reagował. Wówczas może być potrzebne pozostawienie telefonu na jakiś czas, w celu podłączenia telefonu do ładowania lub przyjrzenia się bliżej problemowi. Jeżeli mamy inny telefon pracownik kontaktuje się z nami po wykonaniu darmowej ekspertyzy. Jeśli kontakt jest niemożliwy, możemy zostać poproszeni o powrót za jakiś czas. Nie zawsze jest to konieczne, czasem problem jest widoczny gołym okiem – na przykład w przypadku pękniętej szybki.

Po ustaleniu szczegółów dotyczących wymaganych napraw powinniśmy otrzymać informację o orientacyjnym koszcie naprawy, czasie wymaganym na doprowadzenie telefonu do stanu używalności, a także o możliwych skutkach niepożądanych, na przykład utracie danych. Są to zazwyczaj procedury odwracalne, dlatego nie musimy obawiać się, że coś pójdzie nie tak. Możemy jednak zapytać czy warto zrobić kopię zapasową najważniejszych danych. Wszystko tak naprawdę zależy od stopnia uszkodzenia telefonu oraz wymaganych napraw. Przy wymianie ekranu ekranu nic się nie wydarzy, natomiast telefon wymagający naprawy softu może wrócić do nas z ustawieniami fabrycznymi.

Po ustaleniu wszystkich niezbędnych szczegółów pozostawiamy telefon do naprawy. Czas realizacji zależy od stopnia trudności niezbędnych napraw. Średni czas naprawy wynosi około dwóch godzin.

Odbieramy naprawiony telefon

Jeśli zostaliśmy poinformowani o naprawie telefonu, odbieramy go – i właściwie to tyle. Możemy ewentualnie sprawdzić, czy wszystko jest tak jak powinno i jeśli nie mamy zastrzeżeń opłacamy usługę ciesząc się z naprawionej komórki. Pamiętajmy, że również serwis powinien posiadać gwarancję na swoje usługi. Jeśli okaże się, że naprawa nie została wykonana w sposób prawidłowy, powinniśmy otrzymać poprawkę bez dodatkowych opłat. Jeśli jednak wybierzemy renomowany serwis GSM będziemy mogli być pewni, że otrzymamy z powrotem w pełni sprawny telefon.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.