Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Promowanie marki poprzez targi i konferencje. Dlaczego warto brać czynny udział w eventach?

Spis treści
- Czym są eventy?
- 7 powodów, dla których warto promować markę w eventach
- Kto jest odpowiedzialny za organizację eventu?
Specjaliści od marketingu przekonują, że bezpośredni kontakt z klientem jest bardzo ważny. Dobrym sposobem na dotarcie do kontrahentów jest udział w eventach. Jedną z zalet organizacji takiego wydarzenia jest oddziaływanie na klienta przy jednoczesnym poznaniu jego opinii na temat firmy. Dlaczego warto wybrać ten sposób na promocję marki? Dowiesz się, czytając poniższy artykuł.
Czym są eventy?
Targi i konferencje jako wydarzenia jednorazowe lub cykliczne są świetnym sposobem na promocję firmy. Są skutecznym środkiem na budowanie i utrzymanie relacji biznesowych z kontrahentami. W ramach eventu można zorganizować zarówno szkolenia teoretyczne (wiedza dot. produktów oraz usług), jak i praktyczne – integrujące (np. pikniki). Celem tego rodzaju wydarzeń promocyjnych jest realizacja zadań stawianych przez firmę (swoim zakresem obejmują najczęściej cele wizerunkowe i sprzedażowe).
7 powodów, dla których warto promować markę w eventach
Promowanie marki przez udział w eventach jest bardzo korzystnym rozwiązaniem, ponieważ:
-
firma może w sposób bezpośredni wpływać na grupę docelową oraz poznać jej oczekiwania.
-
W trakcie organizacji danego wydarzenia, firma poznaje opinie grupy docelowej i dowiaduje się z jakich działań klienci są zadowoleni, a co jeszcze można poprawić, aby współpraca układała się lepiej. Jest to ważne dla instytucji, ponieważ dzięki zastosowaniu tych informacji w praktyce, może sprostać oczekiwaniom kontrahentów.
-
Jest sposobem na budowę wizerunku firmy.
-
Działa nie tylko na obecnych klientów, ale też na potencjalnych biznesowych partnerów.
-
Wydarzenie umożliwia budowanie sieci kontaktów.
-
Jest to dobry sposób na wprowadzanie różnego rodzaju ustaleń handlowych.
-
Oprócz tego, że działa na klienta zewnętrznego, to doskonale jednoczy pracowników firmy; eventy są dla nich jednoczesną integracją i motywacją do pracy.
Kto jest odpowiedzialny za organizację eventu?
W każdej branży kwestia organizacji eventów przedstawia się nieco inaczej. W korporacjach często są zatrudniane osoby, które zajmują się planowaniem takiego wydarzenia. Natomiast mniejsze firmy zazwyczaj korzystają z usług agencji zewnętrznych.
O tym, dlaczego warto zatrudnić fachowca, opowiada pokrótce przedstawiciel agencji reklamowej ARFA z Lublina: w organizacji wydarzeń promocyjnych niezbędne jest opracowanie scenariusza, zawierającego spis oczekiwań klienta. Naszym zadaniem jest przygotowanie eventu w taki sposób, aby zarówno nasz zleceniodawca, jak i goście wydarzenia byli usatysfakcjonowani. Oferujemy również opracowanie materiałów reklamowych, takich jak: projekty graficzne, gadżety czy wydruki.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana