Artykuł sponsorowany

Promowanie marki poprzez targi i konferencje. Dlaczego warto brać czynny udział w eventach?

Promowanie marki poprzez targi i konferencje. Dlaczego warto brać czynny udział w eventach?

Specjaliści od marketingu przekonują, że bezpośredni kontakt z klientem jest bardzo ważny. Dobrym sposobem na dotarcie do kontrahentów jest udział w eventach. Jedną z zalet organizacji takiego wydarzenia jest oddziaływanie na klienta przy jednoczesnym poznaniu jego opinii na temat firmy. Dlaczego warto wybrać ten sposób na promocję marki? Dowiesz się, czytając poniższy artykuł.

Czym są eventy?

Targi i konferencje jako wydarzenia jednorazowe lub cykliczne są świetnym sposobem na promocję firmy. Są skutecznym środkiem na budowanie i utrzymanie relacji biznesowych z kontrahentami. W ramach eventu można zorganizować zarówno szkolenia teoretyczne (wiedza dot. produktów oraz usług), jak i praktyczne – integrujące (np. pikniki). Celem tego rodzaju wydarzeń promocyjnych jest realizacja zadań stawianych przez firmę (swoim zakresem obejmują najczęściej cele wizerunkowe i sprzedażowe).

7 powodów, dla których warto promować markę w eventach

Promowanie marki przez udział w eventach jest bardzo korzystnym rozwiązaniem, ponieważ:

  • firma może w sposób bezpośredni wpływać na grupę docelową oraz poznać jej oczekiwania.

  • W trakcie organizacji danego wydarzenia, firma poznaje opinie grupy docelowej i dowiaduje się z jakich działań klienci są zadowoleni, a co jeszcze można poprawić, aby współpraca układała się lepiej. Jest to ważne dla instytucji, ponieważ dzięki zastosowaniu tych informacji w praktyce, może sprostać oczekiwaniom kontrahentów.

  • Jest sposobem na budowę wizerunku firmy.

  • Działa nie tylko na obecnych klientów, ale też na potencjalnych biznesowych partnerów.

  • Wydarzenie umożliwia budowanie sieci kontaktów.

  • Jest to dobry sposób na wprowadzanie różnego rodzaju ustaleń handlowych.

  • Oprócz tego, że działa na klienta zewnętrznego, to doskonale jednoczy pracowników firmy; eventy są dla nich jednoczesną integracją i motywacją do pracy.

Kto jest odpowiedzialny za organizację eventu?

W każdej branży kwestia organizacji eventów przedstawia się nieco inaczej. W korporacjach często są zatrudniane osoby, które zajmują się planowaniem takiego wydarzenia. Natomiast mniejsze firmy zazwyczaj korzystają z usług agencji zewnętrznych.

O tym, dlaczego warto zatrudnić fachowca, opowiada pokrótce przedstawiciel agencji reklamowej ARFA z Lublina: w organizacji wydarzeń promocyjnych niezbędne jest opracowanie scenariusza, zawierającego spis oczekiwań klienta. Naszym zadaniem jest przygotowanie eventu w taki sposób, aby zarówno nasz zleceniodawca, jak i goście wydarzenia byli usatysfakcjonowani. Oferujemy również opracowanie materiałów reklamowych, takich jak: projekty graficzne, gadżety czy wydruki.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.