Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Pomysł na firmową integrację: konferencja w hotelu z sympatycznym uwieńczeniem spotkania
Coraz więcej firm decyduje się na organizację konferencji poza swoją siedzibą. Takie rozwiązanie niesie za sobą wiele korzyści. Hotele dysponują często dobrze wyposażonymi, przestronnymi salami przystosowanymi do organizacji eventów biznesowych. Takie wydarzenie można połączyć z imprezą integracyjną dla pracowników, o której zaaranżowanie również zadbają pracownicy hotelu. Poznaj zalety tego rozwiązania.
Konferencje firmowe w hotelu
Zorganizowanie konferencji poza siedzibą firmy jest korzystne z wielu powodów. Przede wszystkim nie każde przedsiębiorstwo dysponuje odpowiedniej wielkości pomieszczeniem, w którym można by zebrać dużą liczbę uczestników. Często w szkoleniach biorą udział osoby z różnych oddziałów przedsiębiorstwa, zlokalizowanych w miastach całej Polski. Jak wyjaśnia pracownik HOTELU VULCAN w Szczecinie, organizacja wydarzenia biznesowego w hotelu pozwala na zakwaterowanie gości bezpośrednio w obiekcie, w którym odbędzie się konferencja. To duża wygoda i oszczędność czasu na dojazdy.
Sale konferencyjne w hotelach są bardzo dobrze wyposażone. Znajdziesz w nich niezbędny sprzęt audiowizualny i nagłaśniający oraz wszystko to, co jest potrzebne do sprawnego przeprowadzenia spotkania da pracowników. Przeważnie możesz wybrać wielkość sali oraz układ stołów i krzeseł. Pracownicy obiektu zadbają o każdy szczegół, dlatego Ty możesz skupić się kwestiach merytorycznych.
Integracja pracowników
Szkolenia biznesowe często składają się z dwóch części. Pierwsza z nich to część merytoryczna, czyli wykłady, prelekcje i spotkania z specjalistami. Druga część ma charakter mniej oficjalny i służy przede wszystkim zintegrowaniu się uczestników oraz spędzaniu przyjemnie czasu z osobami pracującymi w tej samej branży. Konferencja w hotelu pozwala na zorganizowanie każdego etapu wydarzenia w tym samym obiekcie, co stanowi dużą wygodę dla zaproszonych gości. Bezpośrednio po części konferencyjnej wszyscy mogą udać się do sali restauracyjnej, aby zjeść posiłek, a następnie wziąć udział w imprezie przygotowanej przez personel hotelu. Charakter obiektu pozwala również na zakwaterowanie uczestników wydarzenia po jego zakończeniu.
Jeśli planujesz organizację spotkania biznesowego w hotelu, możesz liczyć na wiele interesujących udogodnień, jakie oferują takie obiekty. Przede wszystkim sala konferencyjna zostanie przygotowana dokładnie według Twoich wytycznych. Jej wyposażenie zostanie dobrane do ilości osób i charakteru spotkania. Możesz wybrać rodzaj poczęstunku, jaki zostanie podany gościom, a także ustalić, co znajdzie się w menu obiadu lub kolacji. Pracownicy hotelu będą służyć Ci pomocą na każdym etapie wydarzenia i zadbają o to, by wszystkie jego części odbyły się zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana