Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Otworzenie lokalu gastronomicznego – czy warto kupować sprzęt, czy lepiej go wypożyczyć?
Przychodzi dzień otwarcia lokalu gastronomicznego, a ty masz jeszcze mnóstwo spraw do załatwienia? Być może podczas całej organizacji zapomniałeś, aby zadbać o odpowiedni sprzęt placówki na to wydarzenie? Jeżeli nie chcesz kupować poszczególnych elementów wyposażenia, być może zainteresują cię usługi firm oferujących wypożyczenie zarówno mebli, jak i sprzętu RTV i AGD.
Od czego zależy sukces lokalu gastronomicznego?
Rynek gastronomiczny jest obecnie bardzo konkurencyjny, dlatego, aby wybić się na tle innych lokali, należy wyróżnić się zarówno ceną, jakością, jak również innowacyjnością, skuteczną promocją oraz ciekawym wystrojem wnętrza. W ostatniej kwestii można poradzić się specjalistów, którzy chętnie dobiorą odpowiednie meble zarówno na uroczyste otwarcie lokalu, jak również na targi lub konferencję. Oprócz tego punkt gastronomiczny należy wyposażyć w odpowiedni sprzęt AGD oraz inne elementy niezbędne w kuchni.
Kupno czy wynajem – oszacuj opłacalność
Można w tym momencie zadać sobie pytanie: czy należy kupić od razu całe wyposażenie, czy jedynie jego część, a pozostałe elementy wypożyczyć? Otwarcie lokalu gastronomicznego wiąże się z potrzebą udanej prezencji, ale w przypadku gdy nie będziemy wykorzystywali w przyszłości zakupionego sprzętu, możemy zdecydować się na jego wynajem. Dodatkowe krzesła, stoły, naczynia, sztućce, gabloty, czajniki czy ekspresy do kawy mogą przydać się np. w ciągu pierwszych dni od otwarcia placówki, dlatego warto wstępnie oszacować, które elementy zostaną z nami na stałe, a które nie.
Gdzie można wypożyczyć potrzebny sprzęt?
Istnieją na szczęście firmy, które znacznie ułatwiają organizację wydarzeń, takich jak: otwarcie nowego lokalu, targi czy konferencje branżowe i umożliwiają wynajem mebli, sprzętu RTV, AGD, naczyń, oświetlenia lub innego rodzaju elementów potrzebnych w trakcie tego typu wydarzeń. Ich specjalnością jest kompleksowa usługa wynajmu poszczególnych elementów – od krzeseł, sof i foteli, przez lampy oraz kostki LED-owe, po stoły szklane i cateringowe. W urządzeniu lokalu na dzień otwarcia pomoże ci MebloStrefa z Poznania. Jest to wypożyczalnia sprzętu AGD, RTV oraz mebli. W jej ofercie można znaleźć m.in. ekspresy do kawy, czajniki elektryczne, dystrybutory wody, lodówki, lady chłodnicze, kostkarki do lodu, mikrofalówki oraz zamrażarki. Wszystkie dostępne produkty cechują się wysoką jakością, a ponadto doradcy MebloStrefy chętnie służą swoim doświadczeniem w kwestii doboru odpowiednich elementów do wystroju.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana