Artykuł sponsorowany

O czym pamiętać przy druku ulotek?

O czym pamiętać przy druku ulotek?

Funkcją ulotek jest informowanie i reklamowanie wydarzenia, usługi lub firmy itp. Niestety często ludzie nie zwracają na nie uwagi. Biorą ulotkę, którą ktoś podaje im na ulicy, a potem wyrzucają ją do kosza, często nawet bez przeczytania jej zawartości. Ale nie musi tak być. Wystarczy dobrze przemyśleć wygląd ulotek, aby cieszyły się one większym zainteresowaniem. Jak to zrobić?

Co zawiera dobra ulotka?

Aby potencjalny klient przeczytał to, co znajduje się na ulotce, coś musi przykuć jego uwagę. Dlatego tak ważne jest, żeby wszystkie treści przekazywać w konkretny i zwięzły sposób. Niewiele osób podejmie się wnikliwego czytania informacji o firmie napisanych małym drukiem. A zatem, co koniecznie musi znaleźć się na ulotce? Pierwsze powinno rzucać się w oczy to, co najbardziej zainteresuje potencjalnego klienta. Może to być np. informacja o tym, co zyska on, korzystając z reklamowanej usługi. Wskazane są wzmianki o promocjach, gratisach i przecenach. Bardzo ważne jest też hasło reklamowe, które od razu zapadnie w pamięć.

Poza zachęcającymi sloganami, na ulotce warto umieścić również praktyczne informacje, takie jak data wydarzenia, promocji czy wyprzedaży. Nie muszą rzucać się one w oczy – czytelnik zwróci na nie uwagę, kiedy dokładniej wczyta się w opis. Cała ulotka powinna być sprytnie zaplanowana, aby przekazywała ona informacje w ciekawy, a może nawet intrygujący sposób. - dodaje pracownik  Drukarni Interdruk w Warszawie.

Istotna jest również oprawa graficzna – ona też może decydować o tym, czy czytelnik zainteresuje się zawartością ulotki.

Jak zaprojektować ulotkę?

Podczas projektowania ulotki warto pamiętać o tym, aby wszystkie informacje były odpowiednio rozmieszczone. Rozmiary czcionek nie mogą drastycznie różnić się od siebie – zaburzy to proporcje ulotki. Najbardziej widoczne powinny być hasła zachęcające, zaś informacje praktyczne to sprawa drugoplanowa.

Ulotki mogą mieć różne formaty i formy, a także być wykonane na specjalnym papierze. Przed wysłaniem projektu do drukarni, warto wydrukować go samodzielnie na zwykłej kartce, aby sprawdzić, czy dobrze prezentuje się w formie fizycznej. Jeśli chodzi o firmę, która wykona ulotki, bardzo ciekawą opcją są drukarnie internetowe. Gotowy projekt można tam wysłać o dowolnej porze – przez cały proces druku ulotek nie musisz ruszać się z biura!

Gdzie rozdaje się ulotki?

Idąc ulicami miasta często można napotkać osoby, które rozdają ulotki. Jest to bardzo popularna technika, aczkolwiek wymaga ona szczególnie sprytnego zaprojektowania ulotek, aby przyciągnęły one uwagę spieszących się przechodniów. Materiały reklamowe rozdaje się też czasem przed szkołami czy innymi budynkami publicznymi. Można umieścić je na stoisku danej firmy na targach lub festynach. Czasem ulotki wręcza się również klientom sklepów, kiedy płacą za zakupy.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.