Artykuł sponsorowany

Na czym polega praca konsultantki w firmie kosmetycznej?

Na czym polega praca konsultantki w firmie kosmetycznej?

Mimo nieustającego rozwoju technik sprzedaży, wciąż wiele firm kosmetycznych prowadzi sprzedaż bezpośrednią. Dlaczego? Otóż, mimo upływu lat, taka forma sprzedaży osiąga bardzo dobry efekty. Będąc konsultantką w takiej firmie zaś można w łatwy i przyjemny sposób zarobić dodatkowe pieniądze. Jak wygląda praca takiej konsultantki? Przeczytaj i sprawdź sama.

Konsultantka w firmie kosmetycznej

Obecnie na rynku dostępnych jest wiele ofert pracy dodatkowej. Niestety wiele z nich jest nieuczciwych bądź zwyczajnie fałszywych. Należy więc być bardzo ostrożnym. Decydując się jednak na pracę jako konsultantka w firmie kosmetycznej o światowej renomie możesz być pewna, że dobrze trafiłaś. Jasne i uczciwe zasady, sprawiedliwe dochody, zależne od ilości włożonego wysiłku to tylko część zalet tej pracy.

Praca w charakterze konsultantki firmy kosmetycznej stanowi doskonałe rozwiązanie zarówno dla osób, które stawiają swoje pierwsze kroki na rynku pracy, jak i dla tych, które są na nim już od wielu lat. Dodatkowy zarobek każdego miesiąca może być bowiem świetnym sposobem na to, aby zdobyć pierwsze pieniądze na swoje potrzeby lub podreperować domowy budżet. Wreszcie może być ciekawym i dobrze płatnym hobby dla miłośniczek świata piękna i kosmetyków.

Jak wygląda praca konsultantki w znanej firmie kosmetycznej?

Konsultantka uznanej firmy kosmetycznej zajmuje się przede wszystkim bezpośrednią sprzedażą kosmetyków. Zazwyczaj otrzymuje ona katalogi, w których prezentowane są dostępne produkty danej marki. Do jej obowiązków należy dotarcie z ofertą produktów – znajdujących się w aktualnym katalogu – do jak największego grona odbiorców, będących potencjalnymi klientami. W ten sposób masz szansę zarobić nawet do kilkuset złotych na miesiąc.

Metod i technik sprzedaży tego typu jest wiele, najważniejsze jest jednak to, aby była ona skuteczna oraz zgodna z zasadami polityki handlowej danej firmy kosmetycznej. Rozpoczynając pracę dla takiej firmy z pewnością otrzymasz odpowiednie informacje na jej temat oraz na temat ewentualnych szkoleń, które możesz odbyć w celu zdobycia dodatkowych umiejętności sprzedażowych – wyjaśnia nasza rozmówczyni, reprezentantka firmy AVON.

Konsultantka, po zebraniu zamówień od klientów, składa zamówienie zbiorcze, a po otrzymaniu kosmetyków, przekazuje je kupującym osobom.

Jako że zadaniem konsultantki kosmetycznej jest zachęcanie potencjalnych i obecnych już klientów do zakupu produktów danej marki, jedną z technik marketingowych, stosowanych z powodzeniem od lat, jest posiadanie przy sobie aktualnego katalogu oraz, jeśli to możliwe, kilku próbek różnych produktów. Zawsze bowiem może zdarzyć się sytuacja, w której dojdzie do zamówienia. Szczególnie jeśli często przebywamy w tych samych miejscach i spotykamy te same osoby. A zatem w miejscu pracy czy na zajęciach sportowych.

Jeżeli sprawdzisz się jako skuteczna konsultantka, a Twoje wyniki sprzedażowe osiągną bardzo wysoki poziom, wówczas możesz, oprócz swoich działań sprzedażowych, rozpocząć rekrutację nowych konsultantek, które podobnie jak Ty na początku będą zapoznawać się z tajnikami sprzedaży bezpośredniej oraz profesjonalnego doradztwa kosmetycznego. Wówczas Twoje zarobki mogą znacznie wzrosnąć, a wszystko w zależności od ogólnego obrotu posiadanej pod sobą grupy konsultantek.

Jak można zostać konsultantką firmy kosmetycznej?

Obecnie, w dobie Internetu, konsultantką firmy kosmetycznej możesz zostać bez wychodzenia z domu. Wystarczy komputer oraz łącze internetowe. Możesz również skorzystać z pomocy konsultantki, pracującej już w Twojej okolicy.

Zazwyczaj rejestracja w firmie kosmetycznej w roli konsultantki jest całkowicie darmowa i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami. Nie ma również warunków, określających minimalną sprzedaż, jaka musi zostać osiągnięta w celu utrzymania pracy. Jednym słowem to Ty sama decydujesz, ile pracujesz. Oczywiście musisz też pamiętać, że Twoje wyniki sprzedażowe są uzależnione od ilości sprzedanych produktów.

Zastanawiasz się: a co, jeśli mi nie wyjdzie? To naturalne. Jednakże w tym przypadku nie musisz się obawiać konsekwencji, gdyż zwyczajnie ich nie ma. Rezygnację możesz bowiem złożyć w każdej chwili. W każdym momencie możesz również wrócić do pracy, jeżeli tylko taką podejmiesz decyzję.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.