Artykuł sponsorowany

Litery przestrzenne i ich wykorzystanie w reklamie

Litery przestrzenne i ich wykorzystanie w reklamie

Wszechobecne w miastach banery i szyldy reklamowe spotykają się z coraz większą niechęcią mieszkańców. Bywają krytykowane za nachalność przekazu i wątpliwe walory estetyczne. Świetną alternatywą dla takiej formy promocji są eleganckie litery przestrzenne, które pozwolą w ładny i stonowany sposób wyróżnić się twojej firmie na tle innych. Jak konkretnie możesz je wykorzystać?

Proste w formie i przekazie litery przestrzenne (nazywane też literami wypukłymi i 3D) możemy dziś spotkać w bardzo różnych kontekstach. We wnętrzach mieszkalnych wykorzystywane są w charakterze stałych lub czasowych dekoracji, napisy z dużych liter 3D spotykamy też na rozmaitych imprezach, jak np. wesela. Dziś jednak skupimy się przede wszystkim na możliwościach zastosowania liter przestrzennych w reklamie wizualnej.

Uniwersalny nośnik reklamy

Choć pomysł stworzenia reklamy wyłącznie w oparciu o litery może wydawać się banalnie prosty, właśnie w tej prostocie tkwi jego czar. Sięgając po taką formę promocji nie mamy szansy popełnić najmniejszego faux-pas. Napis z liter odzwierciedlających podstawową czcionkę będzie na tyle neutralny, że wpasuje się w stylistykę każdej firmy, bez względu na profil jej działalności – przekonuje nasz rozmówca z pracowni reklamowej LOGART.
Mimo tej pozornej skromności, litery 3D są bardzo skuteczną formą promocji. Kształt wyróżniający się na tle elewacji i fantazyjne podświetlenia sprawiają, że obok takiej instalacji nie sposób przejść obojętnie. A więc dobrze zaprojektowane litery reklamowe z odpowiednich materiałów i wykończone we właściwych kolorach, mogą równie dobrze promować sklep z galanterią, zakład pogrzebowy i klub nocny.

Reklama zewnętrzna i nie tylko

O napisach z liter przestrzennych zazwyczaj mówimy w kontekście reklamy zewnętrznej. Rzeczywiście, takie rozwiązanie świetnie sprawdza się zwłaszcza na ulicach polskich miast, gdzie w okresie jesiennym i zimowym zmrok zapada wyjątkowo szybko. Podświetlane litery 3D układające się w nazwę firmy, pozwolą bez trudu odnaleźć twój lokal klientom bez względu na porę dnia i roku, warunki pogodowe i ilość otaczających go banerów konkurencji. Jednak  wypukłe litery sprawdzą się także we wnętrzach. Bardzo często tworzy się z nich reklamy sklepów i zakładów działających w galeriach handlowych. Na takie rozwiązanie decydują się zarówno niewielkie przedsiębiorstwa, jak i przedstawiciele dużych sieci sprzedażowych, dla których podświetlane logo z wypukłymi literami często jest ważnym elementem wizerunku. Skuteczność reklamy, czy to w formie liter 3D, banerów, szyldów, czy podświetlanych paneli, zależy jednak zawsze od jakości ich wykonania. Liczy się zarówno dobry projekt, dopasowany do grupy odbiorców oraz miejsca, w którym reklama ma znaleźć się docelowo, jak i jej staranne wykonanie. Dlatego decydując się na stworzenie własnej reklamy, korzystaj z pomocy doświadczonych profesjonalistów.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.