Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Koce – element reklamowy

Wręczenie klientowi firmy podarunku w postaci gadżetu z naszym logotypem to prosty, lecz całkiem skuteczny zabieg marketingowy. Nic dziwnego więc, że coraz więcej firm rozdaje tzw. reklamówki po to, by dotrzeć do nowych klientów lub zachęcić do powrotu tych już pozyskanych. Wśród firmowych podarunków znajdziemy dużą grupę produktów – od długopisów i breloków, przez kubki, koszulki, parasole, torby, czapki i inne tekstylia, aż po prezenty luksusowe – markowe zegarki, pióra, alkohole oraz inne towary znakowane np. dyskretnym, ale gustownym grawerem. Czy jednak w tej grupie podarunków znajdzie się miejsce dla reklamowego... koca? Zobaczmy.
Tekstylia w marketingu
Materiały tekstylne (w różnej formie) to chętnie wykorzystywany nośnik w marketingu nie dlatego, że stosunkowo łatwo jest nanieść na nie logo klienta, ale dlatego, że przy ich pomocy prosto buduje się pozytywny wizerunek firmy. W jaki sposób? – Produkty materiałowe (koszulki, ubrania, czapki, szaliki czy torby) należą do średniego segmentu gadżetów. Nie kosztują kilka, lecz kilkanaście – kilkadziesiąt złotych za sztukę, są większe gabarytowo od długopisu, breloczka czy zapalniczki, można też je użytkować wielokrotnie przez długi okres, budują zatem o wiele trwalszą relację z klientem. Do tego przez tak samo długi czas użytkowania eksponują logotyp firmy innym osobom, a więc potencjalnym klientom – wyjaśnia ekspert Textilo Group, producenta materiałów tekstylnych na potrzeby marketingu, hotelowe i powszechnego użytku. Wśród tekstyliów stosowanych jako nośnik reklamowy znajdziemy również materiały większych gabarytów, np. ręczniki, ścierki, fartuchy, szlafroki, leżaki, poszwy na pościel i... koce właśnie.Koce reklamowe – otul klienta swym logo
Koce oferują naprawdę dużą powierzchnię do ekspozycji loga, zapewniają łatwość przenoszenia takiego podarunku, a do tego są symbolem ciepła i przytulności. Jest to bardzo wyraźny komunikat niewerbalny, dlatego warto go zaprząc do promocji własnej firmy. To zadziwiające, jak wiele branż może wykorzystać zalety koców reklamowych! I wbrew pozorom nie są używane one wyłącznie w branży hotelarskiej. Koce reklamowe znajdziemy również we wszelkiego typu ośrodkach świadczących usługi o charakterze odnowy biologicznej, ponadto w saunach, na basenach, w restauracjach (dla gości przebywających w ogródkach), korzystają z nich także linie lotnicze i ekskluzywne firmy transportowe. Ale to nie wszystko – koce reklamowe mogą być nagrodą w programach lojalnościowych, konkursach, mogą być wręczane na targach i imprezach branżowych, mogą stanowić atrakcyjny dodatek do głównego produktu lub być... podarunkiem dla pracowników. W ofercie znajdziemy różne modele koców, najchętniej wybierane są jednak koce polarowe lub z poliestru. Producenci sprzedają je często z dodatkową torbą czy uchwytami do łatwego transportu albo z trzymającym koc pluszowym zwierzątkiem (ukłon w stronę klientów mających dzieci). Niektóre modele można również złożyć w poduszkę. Wszystkie tego typu zabiegi mają na celu nie tylko podniesienie funkcjonalności koca, ale też sprawienie większej atrakcyjności takiego reklamowego podarunku. Jak widać, możliwości marketingowego wykorzystania koców są naprawdę duże, warto więc je mieć w swoim arsenale gadżetów reklamowych.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana