Artykuł sponsorowany

Kilka elementów udanego eventu promocyjnego firmy

Kilka elementów udanego eventu promocyjnego firmy

Organizacja imprez i pikników firmowych to zazwyczaj niełatwe zadanie. Na sukces całego eventu składa się bowiem kilka czynników, które muszą idealnie współgrać ze sobą, aby finalnie móc uznać całe wydarzenie za udane. Uczestnictwo przełożonych i pracowników w świetnie zorganizowanej imprezie biznesowej sprzyja budowaniu kultury organizacji i zacieśnianiu więzi między pracownikami. Sprawdź, jakie elementy przesądzają o sukcesie takiego eventu!

Właściwy plan imprezy to podstawa!

Każda firmowa impreza musi być odpowiednio zaplanowana. Trzeba przy tym zwrócić szczególną uwagę na kilka kwestii. Jedną z najważniejszych jest ustalenie budżetu całego przedsięwzięcia. Wiedza o tym, ile pieniędzy można przeznaczyć na organizację wydarzenia, pozwala na dobór konkretnych atrakcji, opracowanie właściwego menu, zadbanie o ładną oprawę wizualną i akustyczną, nowoczesne i niezawodne wyposażenie sprzętowe – wszystko przy wsparciu doświadczonych specjalistów z takich firm, jak PESTKA EVENT.

Niewątpliwie istotny jest również dobór optymalnego terminu oraz miejsca uroczystości biznesowej. Na ogół najmilej przez uczestników imprez integracyjnych w przedsiębiorstwach wspominane są eventy organizowane na świeżym powietrzu, w okresie wiosenno-letnim. Różnego rodzaju koncerty, pikniki i inne wydarzenia plenerowe dostarczają uczestnikom wielu pozytywnych emocji, stanowią także wyśmienity pretekst do zacieśnienia więzi w grupie. Integracji pracowników sprzyja również udział w warsztatach tematycznych, prowadzonych w ciekawy sposób przez profesjonalnych animatorów. Zazwyczaj organizowane są one w starannie dobranych, klimatycznych miejscach, co także przesądza o ich atrakcyjności w oczach uczestników.

Promocja imprezy wśród pracowników i kontrahentów

Imprezy firmowe są dla pracowników i przełożonych znakomitą okazją do spędzenia czasu w swoim towarzystwie oraz bliższego wzajemnego poznania się. Dlatego trzeba zadbać o właściwą promocję wydarzenia wśród potencjalnych uczestników. Doświadczeni specjaliści, w których gestii leży kompleksowa organizacja eventów biznesowych,  są w stanie wziąć na siebie odpowiedzialność także za realizację tego zadania. Zwykle do tego celu wykorzystywane są internet oraz szeroko pojęte media społecznościowe. Na ogół świetnie sprawdzają się także wywieszane w często uczęszczanych przez pracowników miejscach plakaty informacyjne i billboardy. Na ogół pomocne okazują się też gustowne, przygotowane z wielką starannością i dbałością o najmniejsze detale, zaproszenia.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.