Artykuł sponsorowany

Kiedy warto zgłosić się do agencji doradztwa personalnego?

Kiedy warto zgłosić się do agencji doradztwa personalnego?

Agencje doradztwa personalnego to wyspecjalizowane podmioty, pełniące wiele różnych zadań z zakresu HR. Doradzają, rekrutują czy budują wizerunki pracodawców. Do agencji doradztwa personalnego mogą zgłosić się zarówno firmy, jak i osoby planujące swoją karierę. Przyjrzyjmy się, kiedy warto zgłosić się do takiej agencji?

Rekrutacje i poszukiwanie pracy

Jednym z podstawowych zadań każdej agencji doradztwa personalnego jest wykonywanie zadań związanych z rekrutacją pracowników. Nie każda firma ma swój odrębny dział HR lub pracowników ukierunkowanych na wykonywanie tylko zadań związanych z HR. Jeśli w przedsiębiorstwie brakuje pracowników i samodzielnie nie możemy znaleźć dobrych osób, skierowanie kroków do agencji doradztwa personalnego jest dobrym pomysłem. Podobnie, jeśli jesteśmy osobą poszukującą pracy – nie zawsze korzystanie z portali z ogłoszeniami o pracę się sprawdza. W takim wypadku agencja doradztwa personalnego w Żorach może nam pomóc znaleźć zatrudnienie.

Outsourcing HR oraz kadr i płac

Jeśli nie mamy w firmie działu HR, prawdopodobnie potrzebujemy zewnętrznego podmiotu, który wykona za nas obowiązki związane z rekrutowaniem osób, ale też związane z późniejszą obsługą pracowników. Agencje doradztwa personalnego, takie jak np. Worker Service, mają w swoich usługach outsourcing HR, ale także outsourcing kard i płac. Jest to bardzo wygodne i oszczędzające środki rozwiązanie. Nie potrzebujemy wówczas zatrudniać specjalistów z tej branży i przygotowywać dla nich oprogramowania do pracy. Usługa outsourcingu HR pozwoli nam zyskać profesjonalną obsługę w zakresie rekrutacji osób, a także całej obsługi kadrowo-płacowej, która wiąże się z koniecznością znajomości przepisów, które często się zmieniają.

Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy

Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach mamy do czynienia ze zjawiskiem tzw. "rynku pracownika". Otwarte granice sprawiają, że wielu dobrych specjalistów opuszcza Polskę, więc coraz częściej, niezależnie od branży, występują luki stanowiskowe. Aby pozyskiwać dobrych pracowników, firma musi się jawić jako przyjazna. Pomocne ku temu są różne działania employer brandingowe, które świadczą zewnętrzne agencja doradztwa personalnego. Atrakcyjne środowisko pracy to takie, w którym między innymi pracownicy mogą liczyć na benefity poza pracownicze, imprezy integracyjne czy motywacyjne i konkurencyjne wynagrodzenie. Jeśli nie mamy wewnątrz firmy odrębnego działu odpowiadającego za HR, warto przemyśleć współpracę z dobrą agencją doradztwa personalnego.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.