Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Kalendarze reklamowe – dobry pomysł na promocję firmy
Reklama jest dźwignią handlu. To nie od dzisiaj bardzo dobrze znane słowa. To właśnie od promowania naszych produktów i usług zależne jest osiągnięcie sukcesu. Bez reklamy nie mamy szansy wybić się spośród konkurencji. W jaki sposób zatem zaistnieć i zostać zauważonym? Możemy korzystać z gadżetów reklamowych, a jednym z nich są kalendarze.
Zalety kalendarzy reklamowych
Kalendarze reklamowe mają wiele zalet, zarówno dla osoby, która zamierza dzięki nim promować swoje usługi, jak i dla klientów, otrzymujących je w prezencie. Osoby prowadzące działalność mogą w prosty i niedrogi sposób zaprezentować swoją ofertę. Dzisiaj wiele drukarni proponuje nam naprawdę dobrą propozycję wydruku zaprojektowanych zgodnie z naszymi oczekiwaniami kalendarzy – mówi nasz rozmówca z Drukarni Dan-Pol. Klienci, którzy je otrzymają, będą cieszyć się praktycznym upominkiem, a jednocześnie zawsze przypomną sobie o ofercie firmy, od której je otrzymali. Korzyść jest zatem obopólna. Dzięki niewielkiej inwestycji, można wiele zyskać.
Rodzaje kalendarzy reklamowych
Kalendarze reklamowe występują w kilku wersjach, w zależności od tego, jaki budżet zamierzamy na nie przeznaczyć oraz o jakim gadżecie myślimy. Często wybierane są najprostsze kalendarze w formie plakatu czy wizytówki. Można też zdecydować się na kalendarze książkowe, a jeśli wolimy kalendarze naścienne, do wyboru mamy m.in. tygodniowe, miesięczne czy trójdzielne, z podanymi imionami osób, które danego dnia obchodzą swoje święto.Na co zwracać uwagę, projektując kalendarz reklamowy?
Projektując kalendarz reklamowy, główną uwagę powinniśmy przykładać do jego jakości. Nie chcemy przecież podarować tandetnego prezentu. Upominek musi być solidny, w końcu ma służyć przez cały rok. Nazwa naszej firmy musi być umieszczona w widocznym miejscu. Kalendarium powinno być czytelne – zbyt ścisłe umieszczenie dat będzie nieczytelne. Przy kalendarzach naściennych nie zapomnijmy o zostawieniu miejsca na dziurkę, dzięki której będą mogły zawisnąć. Ważne jest też miejsce na spiralę w przypadku kalendarzy w formie notesu bądź na biurko. Jeśli kalendarz jest duży, a jego przeznaczeniem jest zawiśnięcie na ścianie, potrzebne będą specjalne wzmacniające listwy. W przeciwnym razie będzie się zwijać. Pamiętając o tych wskazówkach, nasz zegar na pewno będzie miłym upominkiem dla osób, którym go podarujemy. Nasza firma zaś będzie miała szansę zdobyć nowych odbiorców, a od tego przecież w głównej mierze zależy nasz sukces.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana