Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Kalendarze papierowe wciąż na czasie. Pomysł na firmowy upominek dla klientów
W celu utrwaleniu pozytywnego wizerunku swej marki, firmy sięgają po różne środki – jedną z nich, bardzo mile widzianą przez klientów i partnerów biznesowych, są podarunki pod postacią gadżetów. Wybór produktów z tej kategorii jest obecnie bardzo rozbudowany i co jakiś czas pojawiają się w nim nowe pozycje, jednak wciąż dużą popularnością cieszą się kalendarze i terminarze. Dlaczego warto je wybrać?
Bo są przydatne
W jaki sposób za pomocą upominku trafić do serca i – przede wszystkim – pamięci klienta? Jak sprawić, by kojarzył nasze logo? To bardzo proste – trzeba mu podarować coś, co będzie dla niego przydatne. W końcu celem firmowego gadżetu jest to, by stanowił drobny, dyskretny nośnik naszej reklamy. I spełni swoje zadanie tylko jeśli pracownicy obdarowanego klienta nie wrzucą go od razu dno szuflady.
- Dlatego kalendarz jest tak dobrym pomysłem – mówi przedstawiciel drukarni Edytor - Przyda się po prostu w każdej firmie, w każdym biurze. Kalendarze ścienne wieszane są z zasady w takich miejscach, by były dobrze widoczne, co zapewnią jednocześnie ekspozycję logo naszej marki, z kolei prywatne terminarze są regularnie wykorzystywane do tworzenia nowych zapisków i sprawdzania planów na dany dzień.
Innymi słowy: kalendarz firmowy to idealny nośnik dla naszego logo.
Bo są proste
W czasach dynamicznego rozwoju technologicznego paleta gadżetów firmowych rozbudowała się o takie rzeczy jak pendrive’y czy powerbanki. Z jednej strony stanowią one wyjście naprzeciw potrzebom współczesnego biznesu, który w dużym stopniu bazuje na wykorzystaniu mobilnych urządzeń elektronicznych. Z drugiej jednak jest to również pewne ryzyko dla firmy, która decyduje się na takie upominki. Dlaczego? Ponieważ urządzenia te są skomplikowane i przez to bardziej podatne na uszkodzenia. Powebank może popsuć się dość szybko, a to stanowi fatalną reklamę dla naszej marki, sprawia, że obdarowany klient zacznie kojarzyć niską jakość gadżetu z jakością naszej firmy. Z kalendarzami nie ma tego problemu, ponieważ są one gadżetami prostymi. Zawieszony na ścianie w styczniu, kalendarz firmowy będzie dobrze służył naszemu klientowi przez cały rok.
Bo są tanie
Nie ulega wątpliwości, że wiele firmy decyduje się na upominki firmowe w formie kalendarza, ponieważ są one proste w produkcji i przez to bardzo tanie. To niewątpliwa zaleta, jeśli chcemy obdarować nimi wielu klientów – im większe zamówienie na prezenty, tym mniejsze będą ponoszone przez nas koszty.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana