Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Jaki sprzęt RTV jest przydatny na stanowiskach eventowych?
Sprzęt RTV wykorzystuje się na stanowiskach eventowych (m.in. podczas targów biznesowych i konferencji), by wyświetlić ofertę, misję czy charakterystykę firmy. Prezentacja powinna być nie tylko profesjonalnie przygotowana, ale też pokazana na odpowiednich urządzeniach, żeby wywołać właściwy efekt. Jakie „instalacje” warto zatem wynająć z wypożyczalni sprzętu RTV?
Planując „wystawienie” swojego przedsiębiorstwa na tematycznym evencie, warto sprawdzić ofertę firm wynajmujących wyposażenie na takie wydarzenia. Wypożyczenie mebli czy sprzętu RTV ma wiele zalet, można bowiem zaoszczędzić fundusze, jakie przeznaczyłoby się na zakup rzeczy, które nie są potrzebne w codziennej działalności firmy. Nie trzeba przejmować się też szukaniem miejsca na magazynowanie podobnych „instalacji”, co mogłoby generować kolejne koszty. Jakie „oprzyrządowanie” przyda się więc podczas organizowania swojego stanowiska?
Wypożyczalnia sprzętu RTV – polecany asortyment
Jakość urządzeń, jakie wynajmujemy na dany event, w znaczącym stopniu wpływają na opinię ewentualnych klientów i innych przedsiębiorców, z którymi planuje się nawiązać współpracę. Warto zwrócić zatem szczególną uwagę na specyfikację sprzętów RTV (oferowanych np. przez poznańską wypożyczalnię mebli „Meblostrefa”). Do polecanych „instalacji” zalicza się:
1. Ekrany oraz monitory
Stanowisko eventowe powinno być wyposażone w profesjonalny wyświetlacz, pozwalający na zaprezentowanie reklamy albo spotu marketingowego. Można wykorzystać ścianę z ekranów bezszwowych lub dostatecznie duży monitor.
2. System nagłośnieniowy i mikrofon
Odpowiednie nagłośnienie i sprawne mikrofony bezprzewodowe to „must have”, jeżeli chodzi o podobne „imprezy”. Prezentacja nie wygląda bowiem zbyt profesjonalnie, jeżeli nie słychać prowadzącego.
3. Stojak na monitor i mikser
Oprócz „głównych gości programu”, takich jak wyświetlacze czy głośniki, przydatne są również inne akcesoria. Popularne jest oprzyrządowanie takich „instalacji”, tzn. stojaki i miksery, które są szczególnie polecane przez wypożyczalnie sprzętu RTV (w Poznaniu czasem w zestawach).
Co jeszcze może się przydać na stanowisku eventowym?
Poza urządzeniami umożliwiającymi przeprowadzenie prezentacji, konieczne jest także dobre oświetlenie. Warto zadbać o właściwe wyróżnienie swojego stanowiska, wyposażając go m.in. w efektywne lampy albo kostki ledowe. Należy również wypożyczyć meble, które pozwolą na urządzenie własnego zakątka podczas targów i estetyczne wyłożenie materiałów reklamowych (np. ulotek) oraz stworzenie wygodnego miejsca do rozmowy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana