Artykuł sponsorowany

Jak zorganizować przeprowadzkę biura?

Jak zorganizować przeprowadzkę biura?

Potrzeba przeniesienia siedziby przedsiębiorstwa może być wymuszona różnymi okolicznościami, np. wygaśnięciem umowy najmu zajmowanego dotychczas lokalu czy rozbudową firmy. Zmiana adresu biura zawsze oznacza poważne wyzwanie logistyczne, do którego trzeba odpowiednio się przygotować. Podpowiadamy, o czym pamiętać, by przeprowadzka biura przebiegła bez zbędnych utrudnień.

Zaplanuj przeprowadzkę biura z wyprzedzeniem

Podstawą sukcesu w biznesie jest dobre planowanie, a zasada ta stosuje się również do przeprowadzki biura. Kluczową kwestią jest w tym przypadku ustalenie dogodnego terminu. Przenosiny nie powinny kolidować z innymi ważnymi zadaniami i nie mogą zakłócać toczących się procesów. Data przeprowadzki powinna być wyznaczona z wyprzedzeniem i w taki sposób, by pracownicy na pewno zdążyli się uporać z zamknięciem realizowanych projektów. Jest to szczególnie ważne w sytuacji, gdy ze względu na wielkość biura przeprowadzka może zająć kilka dni i nie zamknie się np. w ciągu weekendu. Weź pod uwagę, że przenoszenie firmowych serwerów może zablokować twojemu zespołowi możliwość pracy zdalnej i sparaliżować całe przedsiębiorstwo do czasu ich ponownego uruchomienia.

Zorganizuj transport wyposażenia

Kolejnym istotnym zagadnieniem jest organizacja transportu w sensie szerszym niż przewiezienie wyposażenia z jednej lokalizacji w drugą. Sprzęty biurowe trzeba rozmontować, zapakować i ponownie ustawić w nowym lokalu, co zajmuje sporo czasu i wymaga fachowych umiejętności. Dlatego szukając firmy transportowej, wybierz taką, która do przeprowadzek podchodzi w sposób kompleksowy. Za przykład może posłużyć oferta przedsiębiorstwa Mobil Serwis Konserwacja. W ramach usługi przeprowadzki biura pracownicy demontują meble i ścianki działowe, zabezpieczają je na czas przewozu i montują w miejscu docelowym. Po zakończeniu ich pracy nowe biuro jest zaaranżowane zgodnie z zaleceniami klienta i gotowe na przybycie pracowników. MS Konserwacja realizuje też bezpieczny transport firmowej dokumentacji.

Rozruch biura w nowym lokalu

Zlecając przeprowadzkę biura zewnętrznej firmie, nie musisz martwić się pakowanie, przewóz i ponowne ustawienie mebli. Jednak we własnym zakresie będziesz musiał przeprowadzić podłączenie urządzeń biurowych, czyli komputerów, telefonów, drukarek itd. Dlatego do nowego biura w pierwszej kolejności muszą przybyć pracownicy działu IT, którzy zadbają o poprawne przyłączenie sprzętu. Jeśli nie zatrudniasz takich fachowców, również to zadanie możesz zlecić zewnętrznym fachowcom.

Po przeprowadzce nie zapomnij powiadomić o zmianie lokum urzędów i partnerów biznesowych. Zadbaj o uaktualnienie danych kontaktowych na stronie internetowej i dopilnuj, by pracownicy zmienili informacje o siedzibie w stopce firmowego maila.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.