Artykuł sponsorowany

Jak zaprojektować dobrą wizytówkę

Jak zaprojektować dobrą wizytówkę

Dobra wizytówka to taka, która buduje nasz dobry wizerunek i jednocześnie stanowi skuteczną reklamę naszej działalności. Zaprojektowanie wizytówki która będzie skutecznie pełniła wszystkie powierzone jej funkcje wbrew pozorom wcale nie jest takim łatwym zadaniem. Na co zwracać uwagę komponując swoją wizytówkę, tego dowiesz się z naszego artykułu.

Dobra wizytówka to taka, która jest godna uwagi

Każda wizytówka musi zwracać uwagę osoby, której jest wręczana. Jest to największy sekret projektowania idealnej wizytówki, bowiem stworzenie takiej, która będzie ładna wizualnie, będzie posiadała wszystkie wymagane elementy, a przy tym będzie ciekawa dla odbiorcy jest prawdziwą sztuką.
Jak tłumaczy nasz rozmówca z Drukarni Studio w Dzierżoniowie: Przy projektowaniu wizytówek dla naszych klientów zwracamy przede wszystkim uwagę na ich przejrzystość oraz zgodność z identyfikacją wizualną firmy. Oryginalność wizytówki jest sprawą drugorzędną, ponieważ w łatwy sposób można przesadzić z umieszczonymi na niej grafikami, przez co może stać się mało czytelna, i te elementy, które są najważniejsze, czyli dane osobowe, mogą utonąć pośród innych elementów. Tworząc samemu projekt wizytówki pamiętajmy także o tym żeby był możliwie spójny, dzięki czemu efekt końcowy będzie jeszcze lepiej zwracał na siebie uwagę. Nie używajmy wyszukanych, krzywych czcionek, ponieważ to również wpływa na przejrzystość całości.

Jakie elementy muszą się znaleźć na każdej wizytówce

Oczywiście wizualna strona wizytówki nic nie da jeżeli nie umieścimy na niej wszystkich potrzebnych do kontaktu z nami danych. Tu jednak też nie należy przesadzać i powinniśmy się skupić wyłącznie na tych informacjach, które są dla nas najistotniejsze. Na każdej wizytówce na pewno powinno się znaleźć imię i nazwisko osoby wręczającej, nazwa zajmowanego stanowiska oraz logo i nazwa firmy, dla której pracuje. Oprócz tego trzeba umieścić jeszcze numer telefonu oraz adres mailowy. Umieszczenie innych elementów już nie jest konieczne i zależy od charakteru wykonywanej pracy. Jeżeli zależy nam na tym, aby nasi klienci przychodzili bezpośrednio do naszego biura, konieczne jest oczywiście umieszczenie adresu, jeśli jednak nasza praca polega na jeżdżeniu do klientów lub spotykaniu się z nimi gdzieś na mieście, nie jest to już konieczne. Przy projektowaniu wizytówki warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy posiadają odpowiednie narzędzia oraz doświadczenie w wykonywaniu tego typu zleceń. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że nasza wizytówka będzie spełniała wszystkie wymagane standardy, będzie idealnie przejrzysta i atrakcyjna dla naszych klientów.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.