Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Jak zaprojektować dobrą odzież reklamową?
Odzież reklamowa to nie tylko koszulki z nadrukiem, lecz również inne części garderoby, takie jak bluzy, bezrękawniki, chusty, kamizelki, kurtki a nawet polary. Dobra odzież reklamowa będzie wygodna, uszyta z materiałów wysokiej jakości, odpornych na zniszczenie i zużycie, a także będzie odpowiednio promowała naszą firmę. Jak ją zaprojektować?
Odzież reklamowa to specyficzny typ ubioru, który oprócz swoich podstawowych funkcji powinien spełniać szereg innych zadań. Nie tylko bowiem służy jako reklamowy gadżet, będący na przykład formą nagrody w organizowanym przez firmę konkursie, lecz również jako odzież pracownicza dla pracowników punktów sprzedaży. Dlatego podczas jej projektowania powinniśmy wziąć pod uwagę kilka zasadniczych czynników. Przed przystąpieniem do pracy, zdefiniujmy grupę odbiorców. Gdy już będziemy wiedzieli, kto ma być potencjalnym klientem firmy, możemy zabrać się za projektowanie.Jakość materiałów
Przede wszystkim należy zadbać o jakość materiałów, z którego odzież będzie wykonana. Ponieważ odzież reklamowa jest jednocześnie wizytówką firmy, trzeba zadbać o to, aby służyła jak najdłużej i była odporna na uszkodzenia. Nie powinna ona obniżać wizerunku firmy niestarannością wykonania i marnym gatunkiem wykorzystywanych materiałów. Warto zatem zainwestować w nieco droższe tkaniny wyższej klasy, trwałe i odporne na uszkodzenia. W parze z dobrymi materiałami, powinien iść komfort użytkowania odzieży. Ponieważ bardzo często jest to odzież dedykowana pracownikom punktów sprzedaży, którzy będą spędzać w zaprojektowanych przez nas strojach cały dzień, zadbajmy o ich dobre samopoczucie. Taka odzież powinna być zatem wygodna, przewiewna i nie krępować ruchów.Krój
Czasy, kiedy odzież reklamowa kojarzyła się wyłącznie z białymi t-shirtami z odpowiednim nadrukiem to już przeszłość. W projekcie nie zapominajmy zatem o oryginalnym, ciekawym kroju, który już sam w sobie będzie przyciągał wzrok i wyróżniał naszą odzież spośród innych. Przykładem mogą być koszulki dla kobiet z wcięciem w talii lub luźnym dekoltem, bluzy baseballowe, wymyślne, letnie kapelusze czy kurtki parki. Ciekawe pomysły rozwiązań w zakresie odzieży reklamowej znajdziemy na przykład w ofercie Drukarni Siedem. Profesjonaliści z branży reklamowej podsuną najlepsze rozwiązania promocyjne dla naszej firmy.Sekret tkwi w logo
Po wybraniu materiału oraz zaprojektowaniu kroju przyszedł czas na najtrudniejsze, a zarazem najistotniejsze dla omawianego typu odzieży, czyli umieszczenie logo firmy w odpowiednim miejscu. Coraz częściej projektanci odchodzą od zamieszczania go w centralnym punkcie koszulki lub bluzy. Wedle współczesnych trendów, powinno być ono niewielkie i dyskretne, naszyte na przykład na kołnierzyku lub na plecach. Szczególną popularnością cieszą się zabawne nadruki, z hasłami, które łatwo zapamiętać. Ostatnim czynnikiem, jaki powinniśmy wziąć pod uwagę, projektując odzież, jest jej kolor. Chociaż wszelkiego rodzaju identyfikacje wizualne firmy są najlepiej widoczne na białym tle, nie bójmy się zaszaleć z innymi kolorami. Ciekawe odcienie szybciej przyciągną oko potencjalnych klientów.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana