Artykuł sponsorowany

Jak uatrakcyjnić karty podarunkowe lub lojalnościowe?

Jak uatrakcyjnić karty podarunkowe lub lojalnościowe?

Plastikowe karty stałego klienta czy też upominkowe dają duże możliwości, jeśli chodzi o ich zaprojektowanie. Przy dużej konkurencji rynkowej powinny także stanowić element reklamowy danej firmy lub marki, zachęcając do zrobienia zakupów czy skorzystania z usług. W tym z pewnością pomogą różnego rodzaju oryginalne detale nadruku, a nawet aromatyzacja takich kart.

Elementy ozdobne grafiki

Choć w wielu przypadkach mniej znaczy więcej, warto zdecydować się na pewne elementy i efekty graficzne, które odróżnią karty od tych oferowanych w konkurencyjnych sklepach czy firmach. Przykładowo karty podarunkowe są niezwykle często wybierane przez klientów jako prezenty dla najbliższych na różne okazje. Powinny zatem być eleganckie, a do tego idealnie nadaje się między innymi zastosowanie podkładu metalicznego w nadruku – złotego, srebrnego lub perłowego. Takie uszlachetnienie nadaje karcie prestiżowego charakteru, dlatego jest też dobrym pomysłem w przypadku kart rabatowych dla stałych klientów.

Inny sposób na dekorację grafiki to pokrycie jej wybranych detali lakierem selektywnym, co oferuje na przykład firma Polskie Karty z Krakowa. I tutaj nie brakuje różnych konfiguracji, ponieważ lakier może być matowy, jak również błyszczący, a w tej wersji także wypukły. Daje to możliwość osiągnięcia niebanalnego efektu 3D. Taka metoda sprawdzi się na przykład w przypadku pojedynczych napisów, logo lub konkretnych szczegółów na umieszczonej grafice. Nawet stosując lakier w wariancie płaskim, da się stworzyć unikatowe wzory, dzięki którym karta zyska elegancki wygląd.

Nietypowe kształty kart

O ile w przypadku bankomatowych czy kredytowych, nie można odchodzić od standardowych wymiarów oraz formy, o tyle, jeśli chodzi o karty upominkowe czy lojalnościowe, to nie ma tutaj żadnych ograniczeń. Jednym z rozwiązań, które cieszą się szczególną popularnością, są karty stałego klienta, na które składają się dwie mniejsze do odłamania w postaci breloczków. Dzięki temu na przykład domownicy mogą zbierać punkty rabatowe na jedno konto bez konieczności pamiętania o przekazywaniu sobie nieustannie karty. Z kolei przypadku kart podarunkowych, innym nieszablonowym pomysłem jest stworzenie ich jako podłużnych zakładek do książek czy też linijek. Dzięki temu po wyczerpaniu środków, które się na nich znajdują, zamiast trafić do śmietnika, staną się przydatnym gadżetem.

Oddziaływanie na zmysł węchu

To najbardziej nietypowy wariant, jaki wyróżni karty podarunkowe czy też lojalnościowe, a jednocześnie wpłynie na budowanie pozytywnego wizerunku marki. Podobnie jak wspomniane pokrycie powierzchni lakierem wybiórczym, tak i zastosowanie określonego aromatu wpisuje się w ideę marketingu sensorycznego. Konkretne zapachy mają bowiem relaksować klientów, a tym samym skłaniać ich do łatwiejszego podejmowania decyzji związanych z zakupem towaru lub skorzystania z usług. To idealny pomysł, jeśli chodzi o karty do takich miejsc jak perfumerie, herbaciarnie, kawiarnie, salony urody, księgarnie, drogerie i wiele innych.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.