Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Jak stworzyć modną odzież reklamową?
Odzież reklamowa może być modna – wystarczy wybrać odpowiedni asortyment oraz zaprojektować ciekawy nadruk tak, aby wszystko tworzyło spójną całość. O tym, że warto się postarać, nie trzeba nikogo przekonywać – w końcu odzież z nadrukiem powinna być profesjonalną reklamą dla przedsiębiorstwa. Powinna się zatem prezentować estetycznie i zapewniać dobry komfort pracownikom.
Modna odzież reklamowa. Czyli jaka?
Wybierając odzież reklamową, warto mieć na uwadze jej przeznaczenie – odzież może stać się bowiem prezentem dla kontrahenta w podziękowaniu za zawartą transakcję albo ubraniem pracowniczym. W obydwu przypadkach w najdrobniejszych szczegółach należy dopracować grafikę reklamową – ważne jest umiejętne połączenie logotypu z hasłem lub grafiką reklamową. Wszystko powinno tworzyć konsekwentną całość.
Odzieżą reklamową może stać się dowolna część garderoby, o czym świadczy oferta krakowskiej agencji reklamowej Studio Siedem. A więc mowa tu o koszulkach i bezrękawnikach, czapkach zimowych i czapkach z daszkiem, bluzach i polarach, koszulkach polo, kurtkach, wiatrówkach, a także spodenkach, podkoszulkach i eleganckich swetrach. Nadruki mogą być wykonywane również na odzieży typu softshell.
Modna odzież reklamowa powinna być dopasowana do stanowiska, jakie zajmuje pracownik. Przykładowo, dla kadry kierowniczej najczęściej kupowanymi ubraniami są eleganckie koszule i swetry a dla pracowników niższych szczebli wygodne podkoszulki i bluzy lub polary. Odzież powinna być przede wszystkim wygodna i funkcjonalna – nie może powodować dyskomfortu podczas prac. Najważniejszym jednak elementem na odzieży z nadrukiem jest oczywiście logo – warto zadbać, aby znajdowało się w widocznym i przyciągającym wzrok miejscu.
Dlaczego warto inwestować w odzież reklamową?
Odzież reklamowa noszona przez pracowników firmy jest wyrazem prestiżu przedsiębiorstwa oraz sposobem na zbudowanie świadomość marki na rynku lokalnym. Taka odzież jest niejako wizytówką firmy i świadczy o dobrym potencjale.
Odzież reklamowa pomaga promować firmę na rynku lokalnym. Cała tajemnica skuteczności różnych akcji marketingowych opiera się na tym, aby uczynić firmę rozpoznawalną. Umieszczając zatem logotyp i chwytliwe hasło reklamowe na ubraniach pracowniczych można w łatwy sposób rozpowszechnić fakt istnienia firmy.
Warto pamiętać, że odzież reklamowa przeznaczona na prezent dla kontrahentów i klientów powinna być dobrej jakości – w przeciwnym wypadku osoba obdarowywana może nie mieć ochoty nosić otrzymanego polaru lub koszulki.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana