Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Jak reklamowane są zegarki męskie i damskie?

Spis treści
- Opowieść o marce – reklama zegarków Citizen
- Zoom na szczegóły – reklamy zegarków Casio
- Postaw na gwiazdę – reklamy zegarków Seiko
Dziś postanowiliśmy przyjrzeć się zegarmistrzowskim tematom od odrobinę innej strony. Znamy już dobrze historię wielu marek, wiemy, jakie kolekcje i modele produkują i jakimi cechami różnią się ich projekty. Idźmy więc daj i przyjrzyjmy się dziś temu, jak reklamowane są zegarki męskie.
Sprawa wydaje się prosta: zegarek jako urządzenie ma ustaloną formę i niewiele można z nią zrobić. Nawet artystyczne zegarki wciąż muszą przypominać pierwotną formę, bo w końcu ich naczelnym zadaniem jest odmierzanie czasu. Jeśli tej roli nie spełnią, powiemy o nich raczej, że są bransoletkami ze wskazówkami. Jak więc pokazać coś tak prostego, by zapaść w pamięć Klienta? Co zrobić, by maksymalnie wykorzystać ten krótki czas, jaki daje nam reklama telewizyjna, albo ten krótki moment, kiedy potencjalny Nabywca patrzy na nasz plakat czy billboard?Opowieść o marce – reklama zegarków Citizen
Można zrobić tak jak japońska marka zegarków Citizen i pokazać w jednym krótkim filmiku kilkadziesiąt lat rozwoju firmy. W 90 sekund marka pokazała zmiany, jakie nastąpiły w pracy zegarmistrza od roku 1918 aż do dziś. Nie zrobiła tego w „jednym kadrze”, a zmieniając stylistykę w zależności od dekady. Tak więc mamy przejście od starego filmu z jego niedoskonałościami i przyspieszonym ruchem aktorów, przez analogowe lata 50. i kolorowe 70., po współczesne. Po każdej części widzimy napis „The End”, ale dynamiczna historia firmy dowodzi, że to bynajmniej nie koniec.Zoom na szczegóły – reklamy zegarków Casio
Inna japońska marka, Casio, skupia się na detalach swoich zegarków nawet wtedy, kiedy reklamują ją ludzie. Weźmy reklamę wodoodpornych zegarków z lat 80.: zbliżające się do siebie ręce – pary, bez wątpienia – kąpiącej się w drewnianej balii. Do tego hasło: zegarek Casio możesz wziąć, gdzie tylko chcesz. Z tej samej serii pochodzi plakat z ręką golfisty, który bez zastanowienia sięga po piłeczkę golfową, która wpadła do stawu. Nosi oczywiście zegarek Casio. Tak więc lata temu marka skupiała się na pokazaniu, że jej zegarki naprawdę są wodoodporne. Jak robi to dziś? Współcześnie Casio przyjęło następującą taktykę: zegarki bronią się same i to one powinny wypełniać całą możliwą przestrzeń na plakacie. Tak jak w reklamach zegarków G-SHOCK.Postaw na gwiazdę – reklamy zegarków Seiko
W wielu reklamach zegarków Seiko pojawia się słynny tenisista Novak Djokovic. Marka nawiązała też współpracę z amerykańską piłkarką Hope Solo. Dzięki temu zegarki kupują nie tylko fani tenisisty, ale i Ci, dla których ważny jest sportowy duch. Właśnie w ten sposób wpływa na potencjalnych klientów reklama, w której bierze udział idol.Podsumowanie
To tylko trzy przykłady na to, w jaki sposób można zareklamować zegarki. Chodzi tu nie tylko o to, by przekonać potencjalnego klienta do zakupu, ale i jak najlepiej i jak najwiarygodniej przedstawić mu produkt. Uczmy się więc od najlepszych.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana