Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Jak oznaczyć punkty handlowe dzięki reklamie zewnętrznej?
Wystarczy na nią spojrzeć i już wiadomo, o co chodzi. Jej komunikat jest tak czytelny, jak podświetlane litery, którymi się posługuje. Reklama zewnętrzna. Wykorzystywana jest m.in. do oznaczenia punktów handlowych, bardzo często zlokalizowanych obok siebie. Jak nie pogubić się w gąszczu ofert produktów i usług oferowanych „na mieście”? Ułatwienie klientom dotarcie do nich jest bardzo dużym krokiem do sukcesu. Poznaj kilka sposobów na oznaczenie punktów handlowych.
Reklamy wielkoformatowe i podświetlane tablice
Reklama zewnętrzna, zwana również reklamą outdoorową, jest niezwykle istotnym elementem promocyjnym, pozwalającym na dotarcie do potencjalnych klientów poprzez zastosowanie przykuwających wzrok grafik, neonów lub wyróżniających się czcionek. Spotykamy się z nią na co dzień dosłownie wszędzie, również w środkach komunikacji miejskiej oraz na wiatach autobusowych. Najbardziej popularną jej formą są jednak billboardy, będące bardzo proste w montażu i skuteczne w przekazie. Dzięki swojej wielkoformatowości wyróżniają się czytelnością oraz większym polem manewru dla grafików i marketerów, którzy mogą na nich umieścić zarówno tekst, jak i zdjęcia. Podanie dokładnego adresu firmy przyda się przy reklamie konkretnego punktu handlowego, a w przypadku reklam teaserowych lub próbujących zwrócić uwagę na dany problem – nierzadko wystarczy tylko jedno słowo/zdanie lub zdjęcie. Podświetlane tablice – citylighty – przydają się w celu dotarcia do klientów w najbardziej uczęszczanych miejscach. Można je wykorzystać do kreatywnych kampanii reklamowych, ale również wystarczą do prostego przekazu informującego o lokalizacji danego punktu handlowego lub sprzedawanych w nim usługach i produktach. Citylighty można spotkać zarówno na deptakach, jak i w zatłoczonych pasażach handlowych.Ekrany ciekłokrystaliczne i podświetlane litery blokowe
Bardzo popularną formą reklamy zewnętrznej są także ekrany LCD, które widoczne są m.in. w autobusach, na lotniskach i dworcach, w zakładach fryzjerskich, sieciach pizzerii czy fast food oraz supermarketach. Co prawda są one nastawione na informacje, których odczyt wymaga skupienia, ale doskonale spełniają swoją rolę i oprócz oznaczeń punktów handlowych mogą np. urozmaicać czas podróżnym w pociągu.W czasie świąt lub wyjątkowych promocji właściciele punktów handlowych muszą postawić na wyróżniające się rozwiązania, aby przykuć wzrok przechodniów, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami. W tym celu na pewno sprawdzą się neony oraz podświetlane litery blokowe, które wraz z dobrze zaplanowaną identyfikacją wizualną, mogą przyczynić się do dużej rozpoznawalności marki już po samym kroju czcionki – stwierdza specjalista z agencji reklamowej Advmedia w Warszawie.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana