Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Gdzie powinno być zlokalizowane idealne biuro na wynajem?
Wynajem powierzchni biurowej to usługa bardzo powszechna wśród firm – zarówno wśród bardzo dużych przedsiębiorstw, jak i tych małych oraz średnich. Podstawową kwestią, decydującą o wyborze konkretnego biura do wynajęcia, jest jego lokalizacji. Co sprawia, że niektóre lokalizacje są lepsze od innych?
Wizerunek okolicy
Nie jest żadną tajemnicą, że najbardziej pożądane przez przedsiębiorców są biura zlokalizowane w centrum miasta. Dlaczego tak się dzieje? Chodzi przede wszystkim o wizerunek – w centrach miast i ich ścisłym pobliżu mają swoje siedziby światowe korporacje, mogące się pochwalić bardzo wysoką pozycją na rynku. Jeśli zatem wynajmujemy biuro w takim sąsiedztwie, nasza firma już na wstępie jest lepiej postrzegana przez potencjalnych klientów i partnerów. Również fakt, że lokale w śródmieściu są najdroższe na rynku korzystnie wpływa na nasz wizerunek. Oczywiście nie oznacza to, że biura w innych lokalizacjach nie mają racji bytu. Generalnie klienci mają tendencję do postrzegania firmy przez pryzmat okolicy, w jakiej znajduje się jej siedziba – dobra dzielnica to dobre miejsce, żeby się w niej urządzić.Dojazd i parkowanie
Kwestie wizerunkowe to nie jedyna kwestia, którą powinniśmy brać pod uwagę przy wyborze siedziby dla naszej firmy. Fakt, że dobry image pozwoli nam sprawić, że klient będzie miał dobre mniemanie o naszej marce, jeśli jednak nie zadbamy o inne kwestie, dobre pierwsze wrażenie nie będzie miało żadnego znaczenia. Co to za kwestie?Przede wszystkim powinniśmy przekonać się, czy do naszego biura jest dobry dojazd – wyjaśnia przedstawiciel kompleksu biurowego BCB w Gdańsku – Paradoksalnie to właśnie do biur zlokalizowanych w centrach miast często trudniej się dostać, niż do firmy zlokalizowanej na przedmieściach. Powodem są korki oraz problemy ze znalezieniem miejsca parkingowego.O dobry, bezproblemowy dojazd powinniśmy zadbać jednak nie tylko ze względu na klientów, ale przede wszystkim pracowników, którzy będą do firmy dojeżdżać codziennie. Powinniśmy im to w jak największym stopniu ułatwić. Idealny biurowiec powinien posiadać również dość miejsc parkingowych dla pracowników i klientów
Dostęp do komunikacji miejskiej
Nie wszyscy pracownicy są zmotoryzowani i nie mogą dojeżdżać do pracy własnym środkiem transportu. O ich potrzebach również powinniśmy pomyśleć, wybierając biuro w pobliżu przystanków autobusowych i tramwajowych czy stacji kolejowej. Ciekawym rozwiązaniem - są również biurowce skupiające się w tzw. Airport City, czyli osiedlach w pobliżu lotnisk. Biura w takich miejscach są wybierane przede wszystkim przez firmy działające na rynku międzynarodowym, dla których transport lotniczy jest bardzo istotny.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana