Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto zainwestować w reklamę zewnętrzną?

Dlaczego warto zainwestować w reklamę zewnętrzną?

Inwestycja w reklamę zawsze się opłaca, jednak w zależności od rodzaju prowadzonej działalności reklama zewnętrzna może okazać się wyjątkowo udanym sposobem na sukces. Na czym polegają działania reklamowe w przypadku reklamy zewnętrznej. Dla kogo ta forma promocji będzie najlepszym wyborem? Wyjaśniamy, na czym polega reklama zewnętrzna, jakie korzyści przynosi i do jakich klientów jest kierowana.

Co to jest reklama zewnętrzna?

Reklama zewnętrzna to nic innego, jak działania promujące firmę, z którymi potencjalny klient ma styczność poza swoim miejscem zamieszkania. Oznacza to, że nie jest ona prezentowana w typowych mediach np. w telewizji, radio i Internecie.

Wyróżniamy wiele form reklamy zewnętrznej, które dopasowane są m.in. do wielkości budżetu przeznaczonego na działania promocyjne. Warto wiedzieć, że czasami z pozoru małoznacząca i „niewidoczna” forma reklamy może odnieść oczekiwany skutek i sprawić, że firma zacznie osiągać coraz większe zyski, a sama marka na dobre zapisze się w pamięci potencjalnych odbiorców jej produktów oraz usług.

Formy reklamy zewnętrznej

Jedną z najbardziej rozpowszechnionych form reklamy zewnętrznej są szyldy reklamowe. Każdego dnia oglądamy je nad wejściami do sklepów, barów, restauracji i siedzib firm, jednak zwracamy uwagę jedynie na te wyjątkowo ciekawe.

Wybór formy reklamy zewnętrznej np. szyldu reklamowego powinien uwzględniać indywidualne potrzeby konkretnej firmy. Projekt nie może być szablonowy i powtarzalny, bo potencjalny klient nie zwróci na niego uwagi – podkreśla specjalista zPracowni Reklamy Wizualnej K-O-T z Wrocławia.

Projekt reklamy zewnętrznej wpływa na jej skuteczność oraz staje się wizytówką firmy, o czym niektórzy przedsiębiorcy zdają się zapominać, narzekając, że inwestycja w reklamę nie przyniosła żadnego zysku.

Do innych form reklamy zewnętrznej zaliczamy też, m.in. plakaty, banery reklamowe, bardzo popularną reklamę wielkoformatową, którą możemy spotkać np. na elewacjach budynków, litery przestrzenne, neony, afisze oraz inne formy prezentacji marki, które pojawiają się poza miejscem zamieszkania potencjalnego klienta, czyli napotykamy je przede wszystkim na ulicach naszych miast.

Wyjście naprzeciw przyszłym klientom to najlepszy sposób promocji swojej marki. Warto pamiętać, że reklamę w mediach często ignorujemy, przełączając kanał w telewizorze, zmieniając stację radiową lub zamykając stronę internetową, a otaczających nas form reklamy zewnętrznej nie jesteśmy w stanie w pełni ignorować i zapada ona w naszą pamięć. To ogromna zaleta reklamy zewnętrznej, bo przecież ulica jest miejscem, gdzie może ona trafić do tysięcy potencjalnych klientów każdego dnia.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.