Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Dlaczego warto się zdecydować na reklamę podświetlaną?
Reklama podświetlana jest idealnym sposobem na zaciekawienie i zwrócenie uwagi odbiorcy, który z jej różnymi formami spotyka się praktycznie codziennie. Aby firma, idea lub produkt zostały zauważone i by został osiągnięty zamierzony skutek, m.in. wzrost sprzedaży i rozpoznawalność, reklamy muszą być oryginalne, kreatywne i poprzez odpowiednią formę podkreślać swoją wyjątkowość. Dlaczego właśnie reklama świetlna jest skutecznym rozwiązaniem?
Reklama podświetlana – na czym konkretnie polega i jakie są jej rodzaje?
Dobrze zaprojektowana reklama świetlna (podświetlana) nie tylko zwraca uwagę, ale również świetnie wpisuje się w przestrzeń miejską. Dzięki niej możliwe jest kreowanie wizji firmy bądź produktu poza przestrzenią internetową. Ten typ komunikatu kierowany jest do osób, które np. idą do pracy, spacerują, czekają na przystanku itp. To właśnie osoby, które, jeśli zauważą reklamę podświetlaną, szybko mogą stać się ewentualnymi klientami danej firmy. Warto podkreślić, że aby w pełni dopasować ten typ reklamy do jego odbiorcy, należy wybrać jej odpowiedni rodzaj. Przede wszystkim reklama podświetlana może mieć formę szyldu lub tablicy, które wyraźnie oznaczą konkretny obiekt bądź zaprezentują ciekawą treść. Innym typem reklamy podświetlanej są pylony, witacze oraz tzw. POS (potykacze, standy, stojaki), które oprócz podświetlenia mogą mieć kształt dowolnej bryły, przez co szybko zwrócą uwagę odbiorców. Innym rodzajem są kasetony, logotypy i litery, które jako reklama podświetlana umożliwiają natychmiastowe wyróżnienie ich z miejskiej przestrzeni. Niespotykane podświetlenie i budowa wzmocniona ciekawą treścią reklamy o wyjątkowym kolorze z pewnością zwróci uwagę odbiorcy, dla którego taka forma będzie przykuwająca uwagę i oryginalna.Skąd bierze się popularność reklamy podświetlanej?
Reklama podświetlana jest świetnym sposobem na wyróżnienie się, dlatego też jej podstawową zaletą jest łatwość zwracania uwagi. Tego typu outdoor jest również niezwykle skuteczny, gdyż działa na odbiorcę niezależnie od pory, tzn. zarówno w dzień, jak i w nocy. Reklama podświetlana jest widoczna, przez co jej design ożywia miejską przestrzeń i świetnie się w nią wpisuje.Nasi klienci decydują się bardzo często na ten typ reklamy, gdyż w pełni mogą ją dopasować do swoich potrzeb. Podczas projektowania tego typu reklamy nie ma żadnych ograniczeń, gdyż można stworzyć ją w dowolnym kolorze, kształcie i z różnych materiałów – mówi specjalista z firmy TechgrafQ z Poznania.Ponadto, firmy specjalizujące się w wielkopowierzchniowych reklamach podświetlanych stosują najnowsze technologie, które tym bardziej pomagają zwrócić uwagę odbiorcy. Dodatkowo, z racji ustawicznego rozwoju, ten typ komunikatu na stałe wpisał się już w miejską przestrzeń i nic nie wskazuje na to, że w krótkim czasie ulegnie to zmianie. Przez to skorzystanie z takiej reklamy zewnętrznej jest świetną inwestycją dla firmy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana