Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Dlaczego odzież reklamowa to skuteczny sposób na promocję?

Od samego początku swojego istnienia reklama przechodzi nieustanną ewolucję – zmianie ulega nie tylko jej język, ale również środki, którymi się posługuje. Dziś osoby pragnące reklamować swoje usługi i produkty mają do wyboru niezwykle szeroki wybór rozwiązań. Jednym z nich, od lat cieszącym się sporą popularnością, jest różnego rodzaju odzież reklamowa. Dlaczego warto się na nią zdecydować?
Czym jest odzież reklamowa?
Odzież reklamowa pod względem kroju czy materiałów nie różni się niczym od ubrań, które nosimy na co dzień – może nią być zwykły t-shirt, koszula, bluza z kapturem, czapka z daszkiem, sweter, chusta i inne. Jedyną różnicą między odzieżą reklamową a zwykłym wyposażeniem naszej garderoby jest to, że ta pierwsza używana jest jako nośnik reklamy, np. logo marki, które zostało naniesione na tkaninę w formie nadruku lub haftu. Bardzo często odzież taka stanowi element ubioru pracowników zatrudnionych w firmie – np. sklepie – lub jest dostępna jako gadżet.
Przeczytaj również: Trendy w materiałach promocyjnych na nadchodzący sezon
Skuteczność odzieży reklamowej
Aby reklama była skuteczna, musi docierać do szerokiego grona potencjalnych odbiorców. Innymi słowy: musi być widoczna, im więcej osób ją zobaczy i zarejestruje w pamięci jej treść, tym lepiej dla naszej marki. Trudno w związku z tym wyobrazić sobie lepszy nośnik reklamy, niż właśnie ubranie.
Przeczytaj również: Oczka do banerów - kluczowe elementy w tworzeniu trwałych reklam
- Istotną rolę odzieży reklamowej szczególnie dobrze widać na różnego rodzaju eventach – mówi przedstawiciel agencji Drukarnia Siedem, specjalizującej się w produkcji materiałów promocyjnych.- Jedna osoba ubrana w koszulkę z logo firmy automatycznie przyciąga spojrzenie innych ludzi znajdujących się w okolicy, może się przemieszczać, zabierając ze sobą nasz przekaz reklamowy i tym samym poszerzając zakres jego działania. Bardzo ważne jest również to, że taki reprezentant marki jest w stanie budować pozytywne skojarzenia w świadomości potencjalnych klientów, chociażby przez sam swój wygląd.
Potwierdzeniem, że tego typu nośniki reklamy są skuteczne jest chociażby fakt, że korzysta z nich bardzo wiele dużych marek – koszulki z logo chociażby koncernów produkujących żywność i napoje możemy zobaczyć na wielu imprezach masowych czy też podczas sezonowych akcji promocyjnych.
Przeczytaj również: Odzież reklamowa - czy to dobry sposób na promocję firmy?
Odzież jako gadżet
Odzież reklamowa wszelkiego rodzaju może być również stosowana jako gadżet, który klient może kupić za niewielkie pieniądze, dostać w ramach współpracy lub wygrać w konkursie. W takim przypadku mamy do czynienia z obopólną korzyścią – klient zyskuje praktyczną rzecz, która na pewno mu się przyda, my zaś zacieśniamy z nim relację i niejako wykorzystujemy do rozprzestrzeniania naszego przekazu. Warunek jest jeden – odzież na gadżet musi być wysokiej jakości. W przeciwnym wypadku podarowana koszulka czy czapka trafi na dno szuflady, a my stracimy w oczach obdarowanego klienta.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana