Artykuł sponsorowany

Dlaczego odzież reklamowa to skuteczny sposób na promocję?

Dlaczego odzież reklamowa to skuteczny sposób na promocję?

Od samego początku swojego istnienia reklama przechodzi nieustanną ewolucję – zmianie ulega nie tylko jej język, ale również środki, którymi się posługuje. Dziś osoby pragnące reklamować swoje usługi i produkty mają do wyboru niezwykle szeroki wybór rozwiązań. Jednym z nich, od lat cieszącym się sporą popularnością, jest różnego rodzaju odzież reklamowa. Dlaczego warto się na nią zdecydować?

Czym jest odzież reklamowa?

Odzież reklamowa pod względem kroju czy materiałów nie różni się niczym od ubrań, które nosimy na co dzień – może nią być zwykły t-shirt, koszula, bluza z kapturem, czapka z daszkiem, sweter, chusta i inne. Jedyną różnicą między odzieżą reklamową a zwykłym wyposażeniem naszej garderoby jest to, że ta pierwsza używana jest jako nośnik reklamy, np. logo marki, które zostało naniesione na tkaninę w formie nadruku lub haftu. Bardzo często odzież taka stanowi element ubioru pracowników zatrudnionych w firmie – np. sklepie – lub jest dostępna jako gadżet.

Skuteczność odzieży reklamowej

Aby reklama była skuteczna, musi docierać do szerokiego grona potencjalnych odbiorców. Innymi słowy: musi być widoczna, im więcej osób ją zobaczy i zarejestruje w pamięci jej treść, tym lepiej dla naszej marki. Trudno w związku z tym wyobrazić sobie lepszy nośnik reklamy, niż właśnie ubranie.

- Istotną rolę odzieży reklamowej szczególnie dobrze widać na różnego rodzaju eventach – mówi przedstawiciel  agencji Drukarnia Siedem, specjalizującej się w produkcji materiałów promocyjnych.-  Jedna osoba ubrana w koszulkę z logo firmy automatycznie przyciąga spojrzenie innych ludzi znajdujących się w okolicy, może się przemieszczać, zabierając ze sobą nasz przekaz reklamowy i tym samym poszerzając zakres jego działania. Bardzo ważne jest również to, że taki reprezentant marki jest w stanie budować pozytywne skojarzenia w świadomości potencjalnych klientów, chociażby przez sam swój wygląd.

Potwierdzeniem, że tego typu nośniki reklamy są skuteczne jest chociażby fakt, że korzysta z nich bardzo wiele dużych marek – koszulki z logo chociażby koncernów produkujących żywność i napoje możemy zobaczyć na wielu imprezach masowych czy też podczas sezonowych akcji promocyjnych.

Odzież jako gadżet

Odzież reklamowa wszelkiego rodzaju może być również stosowana jako gadżet, który klient może kupić za niewielkie pieniądze, dostać w ramach współpracy lub wygrać w konkursie. W takim przypadku mamy do czynienia z obopólną korzyścią – klient zyskuje praktyczną rzecz, która na pewno mu się przyda, my zaś zacieśniamy z nim relację i niejako wykorzystujemy do rozprzestrzeniania naszego przekazu. Warunek jest jeden – odzież na gadżet musi być wysokiej jakości. W przeciwnym wypadku podarowana koszulka czy czapka trafi na dno szuflady, a my stracimy w oczach obdarowanego klienta.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.