Artykuł sponsorowany

Czym kierować się podczas wybierania ekspozytorów na witrynę sklepową?

Czym kierować się podczas wybierania ekspozytorów na witrynę sklepową?

Witrynę sklepową można traktować jak wizytówkę firmy – jej głównym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi klientów poprzez atrakcyjne zaprezentowanie kluczowych produktów z oferty. Projekt witryny należy starannie pod tym względem przemyśleć. Podstawowym czynnikiem, którym powinien być podyktowany dobór ekspozytorów, jest jednak ograniczona przestrzeń. Żaden z mebli wystawienniczych nie może być przypadkowy czy niedopasowany do asortymentu.

Cechy skutecznej sprzedażowo i wizerunkowo witryny sklepowej

Przed przystąpieniem do projektowania witryny należy określić jej główne zadania. Priorytetem autorów tego typu ekspozycji powinno być zachęcenie klientów do wejścia do sklepu oraz przekazanie im jasnego komunikatu, że właśnie tutaj otrzymają produkt, który jest im potrzebny. Co istotne, witryna musi korespondować z aranżacją wnętrza – spójny wystrój sprawia, że marka jest postrzegana jako wiarygodna i profesjonalna. Jeśli produkty zaprezentowane na witrynie rzeczywiście są dostępne na wyciągnięcie ręki, klient zyska zaufanie do danej firmy, a to przecież jedno z podstawowych założeń zarówno strategii marketingowych, jak i sprzedażowych. W osiągnięciu tego celu pomogą funkcjonalne i nowoczesne systemy wystawiennicze, w skład których wchodzą drobne ekspozytory oraz modułowe bryły o wielu zastosowaniach.

Najlepsze ekspozytory na witrynę sklepową

Za szybą sklepu powinien się znaleźć asortyment zajmujący najważniejsze miejsce w ofercie m.in. ze względu na aktualne trendy modowe czy porę roku (zbliżające się święta, sezon letni). Trzeba jednak pamiętać, że aranżacja najprawdopodobniej wielokrotnie na przestrzeni kolejnych miesięcy będzie wymagała zmiany. Najlepszą inwestycją będą więc uniwersalne ekspozytory o szerokim wachlarzu możliwości. Doskonale sprawdzą się  różnej wielkości postumenty, które świetnie nadają się do prezentowania małych i średnich przedmiotów, np. kosmetyków, biżuterii, butów, ale też walizek, laptopów, drobnego sprzętu AGD. Idealne rozwiązanie stanowią również  praktyczne pylony. Pracownik firmy  Clever Frame z branży mebli wystawienniczych podpowiada:  Pylony łączą funkcję marketingową z ekspozycyjną. Grafiki i treści reklamowe są bardzo dobrym tłem dla półek czy uchwytów, na których można wyeksponować kluczowe produkty.

Na uwagę zasługują także kompleksowe zabudowy wystawiennicze, pozwalające na bezproblemowe zaprojektowanie i modyfikowanie witryny. Za najważniejszą zaletę nowoczesnych systemów ekspozycyjnych należy uznać możliwość łatwego łączenia elementów w różne kompozycje – gotowe zestawy mebli wystawienniczych zawierają kilkanaście części, z których można tworzyć modułowe, mobilne i szybkie w montażu stoiska wystawowe. Tego typu zabudowy są wyposażone w szereg rekwizytów, np. uchwyty na telewizor, wieszaki na ubrania – z takich systemów będą zadowolone zwłaszcza osoby, które cenią innowacyjne i funkcjonalne rozwiązania, wyróżniające się również dopracowanym designem.

Osoby odpowiedzialne za projekt witryny sklepowej powinny więc skupić się na tym, by aranżacja przyciągała wzrok, ale jednocześnie nie była zbyt przeładowana produktami. W odpowiednim wyeksponowaniu asortymentu pomogą różnego rodzaju meble wystawiennicze, począwszy od niewielkich rekwizytów (np. postumentów), poprzez wielozadaniowe ekspozytory (np. pylony), po wymagające jedynie złożenia kompleksowe zabudowy wystawiennicze.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.