Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Czym kierować się podczas wybierania ekspozytorów na witrynę sklepową?
Witrynę sklepową można traktować jak wizytówkę firmy – jej głównym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi klientów poprzez atrakcyjne zaprezentowanie kluczowych produktów z oferty. Projekt witryny należy starannie pod tym względem przemyśleć. Podstawowym czynnikiem, którym powinien być podyktowany dobór ekspozytorów, jest jednak ograniczona przestrzeń. Żaden z mebli wystawienniczych nie może być przypadkowy czy niedopasowany do asortymentu.
Cechy skutecznej sprzedażowo i wizerunkowo witryny sklepowej
Przed przystąpieniem do projektowania witryny należy określić jej główne zadania. Priorytetem autorów tego typu ekspozycji powinno być zachęcenie klientów do wejścia do sklepu oraz przekazanie im jasnego komunikatu, że właśnie tutaj otrzymają produkt, który jest im potrzebny. Co istotne, witryna musi korespondować z aranżacją wnętrza – spójny wystrój sprawia, że marka jest postrzegana jako wiarygodna i profesjonalna. Jeśli produkty zaprezentowane na witrynie rzeczywiście są dostępne na wyciągnięcie ręki, klient zyska zaufanie do danej firmy, a to przecież jedno z podstawowych założeń zarówno strategii marketingowych, jak i sprzedażowych. W osiągnięciu tego celu pomogą funkcjonalne i nowoczesne systemy wystawiennicze, w skład których wchodzą drobne ekspozytory oraz modułowe bryły o wielu zastosowaniach.
Najlepsze ekspozytory na witrynę sklepową
Za szybą sklepu powinien się znaleźć asortyment zajmujący najważniejsze miejsce w ofercie m.in. ze względu na aktualne trendy modowe czy porę roku (zbliżające się święta, sezon letni). Trzeba jednak pamiętać, że aranżacja najprawdopodobniej wielokrotnie na przestrzeni kolejnych miesięcy będzie wymagała zmiany. Najlepszą inwestycją będą więc uniwersalne ekspozytory o szerokim wachlarzu możliwości. Doskonale sprawdzą się różnej wielkości postumenty, które świetnie nadają się do prezentowania małych i średnich przedmiotów, np. kosmetyków, biżuterii, butów, ale też walizek, laptopów, drobnego sprzętu AGD. Idealne rozwiązanie stanowią również praktyczne pylony. Pracownik firmy Clever Frame z branży mebli wystawienniczych podpowiada: Pylony łączą funkcję marketingową z ekspozycyjną. Grafiki i treści reklamowe są bardzo dobrym tłem dla półek czy uchwytów, na których można wyeksponować kluczowe produkty.
Na uwagę zasługują także kompleksowe zabudowy wystawiennicze, pozwalające na bezproblemowe zaprojektowanie i modyfikowanie witryny. Za najważniejszą zaletę nowoczesnych systemów ekspozycyjnych należy uznać możliwość łatwego łączenia elementów w różne kompozycje – gotowe zestawy mebli wystawienniczych zawierają kilkanaście części, z których można tworzyć modułowe, mobilne i szybkie w montażu stoiska wystawowe. Tego typu zabudowy są wyposażone w szereg rekwizytów, np. uchwyty na telewizor, wieszaki na ubrania – z takich systemów będą zadowolone zwłaszcza osoby, które cenią innowacyjne i funkcjonalne rozwiązania, wyróżniające się również dopracowanym designem.
Osoby odpowiedzialne za projekt witryny sklepowej powinny więc skupić się na tym, by aranżacja przyciągała wzrok, ale jednocześnie nie była zbyt przeładowana produktami. W odpowiednim wyeksponowaniu asortymentu pomogą różnego rodzaju meble wystawiennicze, począwszy od niewielkich rekwizytów (np. postumentów), poprzez wielozadaniowe ekspozytory (np. pylony), po wymagające jedynie złożenia kompleksowe zabudowy wystawiennicze.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana