Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Czym jest co-packing i dlaczego warto z niego korzystać?
Pakowanie to istotny element działalności niemal każdej firmy zajmującej się handlem i marketingiem. Co-packing, obejmujący działania związane z pakowaniem, jest usługą świadczoną przez operatorów logistycznych, która w ostatnim czasie zyskuje na popularności. Czym dokładnie jest co-packing i dlaczego warto zdecydować się na outsourcing tego typu usług?
Na czym polega co-packing?
Co-packing to czynności polegające na szeroko pojętym pakowaniu i przepakowywaniu towarów z opakowań zbiorczych bądź jednostkowych oraz tworzeniu gotowych, opakowanych zestawów. Jakie dokładnie działania składają się na co-packing?- Usługi podstawowe – pakowanie i przepakowywanie towarów, wymiana uszkodzonych opakowań, zamiana opakowań, kompletowanie i pakowanie zestawów towarów, konfekcjonowanie, czyli tworzenie zestawów promocyjnych,.
- Usługi dodatkowe – foliowanie, etykietowanie, drukowanie, metkowanie, dołączanie do opakowania naklejek, kodów, gadżetów promocyjnych.
Zalety co-packingu
Co-packing to przede wszystkim szansa na podniesienie walorów estetycznych danego towaru. Profesjonalnie zapakowany produkt prezentuje się o wiele lepiej, przykuwa uwagę i dzięki temu przyczynia się do budowy pozytywnego wizerunku marki. Poza tym wysokiej jakości opakowanie to nie tylko ładny wygląd towaru, ale także jego zabezpieczenie i gwarancja dotarcia do odbiorcy w nienaruszonym stanie. Nic więc dziwnego, że co-packing cieszy się rosnącą popularnością wśród przedsiębiorców świadomych znaczenia wysokiej jakości opakowania towarów, gadżetów czy zestawów promocyjnych. Warto przy tym zaznaczyć, że wbrew pozorom pakowanie i przepakowywanie towarów jest zadaniem skomplikowanym, wymagającym wiedzy, doświadczenia i odpowiedniego zaplecza technicznego. Dlatego też coraz więcej firm decyduje się na outsourcing co-packingu, którym zajmują się operatorzy logistyczni.Outsourcing usług co-packingu to korzystne rozwiązanie dla przedsiębiorców. – Przekonuje przedstawiciel Centrum Logistycznego D.M.T. – Firma oszczędza pieniądze, które musiałaby przeznaczyć na zatrudnienie pracowników i wyposażenie działu. To również oszczędność tak cennego w biznesie czasu, a także miejsca w firmie. Warto bowiem pamiętać, że profesjonalny co-packing wymaga zaangażowania, fachowej wiedzy, a także nowoczesnego parku maszynowego. Outsourcing tego typu usług jest tańszą i szybszą opcją, gwarantującą uzyskanie najwyższej jakości opakowań.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana