Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Czy warto zainwestować w baner reklamowy?
Wizerunek, jaki tworzymy na początku działalności naszej firmy, często zapada klientom w pamięci na długie lata. Dotyczy to wszystkiego - poczynając od wizerunku osób, które mają kontakt bezpośrednio z klientem, a kończąc na reklamie zewnętrznej. Ważny jest więc wizerunek naszych pracowników, wygląd siedziby firmy oraz formy reklamy i marketingu, jakimi promujemy swoją działalność. Czy w dobie marketingu internetowego banery reklamowe również są ważne? Czy warte są inwestycji?
Inwestycja w logo
Zacznijmy kwestię zewnętrznej reklamy firmy od logo, które razem z nazwą powinno stanowić podstawę do budowania wizerunku. Logo powinno zostać zaprojektowane w taki sposób, by dobrze prezentowało się zarówno na drobnej wizytówce, jak i na wielkoformatowej reklamie. Możemy próbować wykonać projekt własnymi siłami przy użyciu prostych programów graficznych, jednak zawsze warto skorzystać z porady fachowca, który finalnie przygotuje nasze logo w taki sposób, by można było go używać na różnych formatach i różnych materiałach. Nie może zawierać zbyt wielu detali, które będą niewidoczne na przykład na ulotce reklamowej. Używajmy znaków i kolorów, które będą kojarzyły się z profilem naszej działalności. Woda na przykład definitywnie kojarzy nam się z kolorem niebieskim, nie żadnym innym.Halo, tu jesteśmy!
Kiedy mamy wstępnie opracowany wizerunek firmy i jej logo, możemy przystąpić do reklamy. Tylko po przygotowaniu konkretnej oferty (czym się zajmujemy, co możemy zaproponować) możemy ją rozpocząć. Zewnętrzne banery reklamowe na budynku naszej firmy lub w innych miejscach będą szczególnie ważne, jeżeli działalność naszej firmy skierowana jest bezpośrednio do osób, które zamieszkują okolicę. Załóżmy, że otwieramy winiarnię, w której można dokonać degustacji wybranych trunków i kupić butelkę idealnego dla siebie wina. Małe jest prawdopodobieństwo, że ktoś przejezdny zatrzyma się, by dokonać degustacji, więc ogromny baner w jaskrawych kolorach z napisem „zapraszamy na degustację wina” mija się tu z celem. Lepiej zachęcić mieszkańców delikatnym banerem, który będzie kojarzył się przede wszystkim z klasą i wysoką jakością – mówi nam przedstawicielka firmy AA Studio Kombiko z Plewisk. Dużym banerem warto zachęcić kierowców do zatrzymania się na przykład przy przydrożnej restauracji. Każda reklama może być skuteczna, pod warunkiem, że zostanie odpowiednio dobrana do oferty firmy i potencjalnych klientów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana